Pris på erhvervsflyt

Få en fast og fair pris på erhvervsflyt

Er I trætte af uigennemskuelige priser, der ændres for et godt ord? Så skal I vælge H.C. Andersens Flyttefirma. Her slipper I nemlig for at bekymre jer om uforudsete udgifter. Vores pris på erhvervsflyt står nemlig fast, når I først har fået et tilbud af os. Det er vores måde at garantere jer en god start på jeres flytning.

Intet starttillæg!

Ingen kilometertæller!

Maksimal kundetilfredshed!

  1. Forside
  2.  » Pris på erhvervsflyt

Se vores pakkeløsninger

Virksomheder findes i mange former og størrelser. Derfor har forskellige virksomheder også forskellige behov i forbindelse med en flytning. Uanset hvad jeres virksomhed har brug for, har H.C. Andersens Flyttefirma gjort det nemt at finde den rigtige løsning til den rigtige pris. Med vores pakkeløsninger har vi nemlig gjort det nemt for jer at gennemskue både service og pris.

Med vores pakkeløsninger kan I:

  • Nemt vurdere omfanget af jeres flytning
  • Vælge det tilbud som passer bedst til jeres behov
  • Se en pris på erhvervsflyt for jeres valgte løsning

I kan se vores pakkeløsninger og deres pris nedenfor. Klik på hver af dem for at læse mere om, hvilke typer erhvervsflytninger, de egner sig bedst til.

Læs alle detaljerne i forhold til prisen her.

BLIVER IKKE VIST!
25 m3 flyttebil | 2 flyttemænd | 880 kr pr. time - ekskl. moms

Den flyvende kuffert

  • Beregnet til virksomheder med 1-4 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Egner sig bedst til mindre transportopgaver
  • Elevatorer ved begge adr. eller kun lave etager
25 m3 flyttebil | 3 flyttemænd | 1160 kr pr. time - ekskl. moms

Fyrtøjet

  • God til mindre erhvervsflytninger
  • Egner sig bedst til flytning af firmaer med 1-4 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Beliggenhed fra 3. sal og opefter (Flyttemændene deler trappen op)
  • Brug for lift op til 750 kg
50 m3 flyttebil | 2 flyttemænd | 1160 kr pr. time - ekskl. moms

Den lille havfrue

  • God til mindre/mellem erhvervsflytninger
  • God til virksomheder med 4-10 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Flytning over længere distance – evt. til udlandet
  • Perfekt til tunge genstande eller inventar på op til 1.8 kg tons
  • God til erhvervslokaler uden etager

OBS! Ikke altid optimal til centralt beliggende lejligheder. 
OBS! Er der flere etager ved flytningen, kan det klart anbefales at vælge pakken med 3 flyttefolk.

50 m3 flyttebil | 3 flyttemænd | 1440 kr pr. time - ekskl. moms

Hyrdinden og skorstensfejeren

  • Velegnet til mindre/mellem erhvervsflytninger
  • Virksomheder med 4-10 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Meget tungt gods
  • God til erhvervslokaler med etager
50 m3 flyttebil | 4 flyttemænd | 1680 kr pr. time - ekskl. moms

Toppen og bolden

  • God til mindre/mellem erhvervsflytning af maks. 10 kontorpladser
  • Virksomheder med 4-10 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Velegnet til flytning af erhvervslokaler med etager, meget bohave eller tunge genstande
  • Perfekt til tunge genstande på op til 1.8 tons
75 m3 flyttebil | 4 flyttemænd | 1920 kr pr. time - ekskl. moms

Klodshans

  • God til mellem/større erhvervsflytninger med mange tunge møbler
  • Virksomheder med mere end 10 arbejdspladser (Afhængigt af bohave)
  • Egner sig godt til transport eller flytning til udlandet
  • Brug for stor lift til 1,5-2,5 ton
  • Velegnet til flytning af erhvervslokaler med etager, meget bohave eller tunge genstande
1 ekstra flyttemænd 320 kr pr. time - ekskl. moms

Den tapre tinsoldat

Uanset hvilken af de ovenstående pakker I har brug for, kan I få en ekstra flyttemand med for kun 320 kr pr påbegyndt time.

25 m3 ekstra flyttebil 160 kr pr. time - ekskl. moms

Nattergalen

Hvis I har særligt mange ting, der skal flyttes, kan I få en flyttebil mere med for 160 kr i timen, så gåre det hele lidt hurtigere.

1 ekstra flyttemænd oven i en hvilken som helst pakke 300 kr pr. time - ekskl. moms

Et par ekstra hænder

Uanset hvilken af de ovenstående pakker I har brug for, kan I få en ekstra flyttemand med for kun 300 kr pr påbegyndt time.

I får altid en fast pris på erhvervsflyt hos H.C. Andersens Flyttefirma

Uanset størrelsen på jeres virksomhed, står H.C. Andersens Flyttefirma klar med en god pris på erhvervsflyt til jer. I kan både at hyre os til en fast timepris eller få et samlet tilbud på hele jeres flytning. Uanset hvad I vælger, får I hos os flyttebranchens mest gennemsigtige priser:

  • Intet starttillæg
  • Ingen kilometertæller
  • Minimumsbookning kun 2 timer
  • Afregning pr. halve time efter 2 timer
  • Fast uforpligtende tilbud
  • Gratis uforpligtende konsulentbesøg

Det er vores mission at hjælpe alle virksomheder – uanset størrelse og økonomi. Derfor har vi gjort det enkelt for jer at hyre os med en favorabel pris på erhvervsflyt. På den måde sørger vi for, at I får en god start i jeres nye lokaler.
Se eksempler på vores tidligere priser på erhvervsflyt her.

Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi faste flyttepriser, der aftales forud for erhvervsflytningen. Vi udarbejder et tilbud i samarbejde med jer og jeres virksomhed, så alle jeres behov altid er inkluderet i prisen. På den måde ved I præcis hvad jeres pris på erhvervsflyt bliver og behøver ikke bekymre jer om uforudsete udgifter. Prisen ligger fast, og det bliver der ikke ændret på – eventuelle uforudsete udgifter dækker vi selv!

Når vi giver en pris på erhvervsflyt står vi 100 % ved den pris – også selvom flytningen i sidste ende viser sig at tage længere tid end forventet. Det er vores måde at garantere jer, at den pris på erhvervsflyt, I får, også er det beløb, der kommer til at stå på regningen. Så behøver I hverken bekymre jer om ekstraregninger eller uforudsete udgifter. Og vi sørger naturligvis for gøre jeres pris på erhvervsflyt så skarp så overhovedet muligt, så I får den bedst mulige start i jeres nye lokaler.
Er du privatkunde? Se vores priser for privatflytning her.

I tillæg til vores generelle flytteservice har vi også altid gode priser på de forskellige ekstra services og det flytteudstyr, vi tilbyder. Begge er udformet med henblik på at gøre jeres erhvervsflytning nemmere. På den måde dækker vi alle de forskellige behov, der måtte dukke op i forbindelse med jeres erhvervsflytning, uden at det behøver koste jer en bondegård.
Se priserne på vores ekstra services og vores flytteudstyr her.

Billede af Karsten fra HCA til kontakt

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

Beige telefon ikon

28 88 88 80

Beige pen ikon

info@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Pris på erhvervsflyt – Få et tiltrængt overblik igennem disse priseksempler

      Når I skal vælge flyttefirma, er en gennemskuelig pris noget af det vigtigste. Nedenfor har vi derfor samlet en række eksempler på erhvervsflytninger. Det giver jer en indikation af det prisleje, jeres flytning kommer til at ligger i. Priserne er kun vejledende, da omstændigheder er forskellige fra flytning til flytning.

      2 arbejdspladser

      FAQ
      • Afstand: 10 km
      • Inventar og bohave: 2 arbejdspladser – IT-udstyr – Skriveborde og stole – Almindelig indbo m.m.
      • Antal flyttekasser: 15

      5.200,-

      ekskl. moms

      4 arbejdspladser

      hurtig og effektiv flytning
      • Afstand: 16 km
      • Inventar og bohave: 4 arbejdspladser – Skriveborde og stole – Arkivskabe – Kopimaskine – Øvrigt inventar
      • Antal flyttekasser: 20

      8.200,-

      ekskl. moms

      4 arbejdspladser

      Billig opbevaring
      • Afstand: 44 km
      • Inventar og bohave: 4 arbejdspladser – Nedpakning af bohave og genetablering af infrastruktur – Skriveborde og stole – Almindelig indbo m.m.
      • Antal flyttekasser: 30

      10.500,-

      ekskl. moms

      5 arbejdspladser

      distance flytning
      • Afstand: 28 km
      • Inventar og bohave: 5 arbejdspladser – Nedpakning af bohave og genetablering af infrastruktur – It-udstyr – Kopimaskine – Almindelig indbo m.m.
      • Antal flyttekasser: 40

      11.000,-

      ekskl. moms

      10 arbejdspladser

      kontorflytning
      • Afstand: 12 km
      • Inventar og bohave: 10 arbejdspladser – IT-udstyr – Flere kopimaskiner og printere – Tungt gods – Almindelig indbo m.m.
      • Antal flyttekasser: 60

      17.300,-

      ekskl. moms

      16 arbejdspladser

      Bæredygtighed
      • Afstand: 146 km
      • Inventar og bohave: 16 arbejdspladser – Ned- og udpakning af IT-udstyr og inventar – Arkivskabe – Skriveborde og stole – Øvrigt inventar
      • Antal flyttekasser: 70

      32.000,-

      ekskl. moms

      Flyttebranchens mest gennemsigtige priser

      • Intet starttillæg
      • Ingen kilometertæller
      • Intet lørdagstillæg
      • Intet søndagstillæg
      • Intet aftentillæg
      • Intet tillæg for indpakning
      • Minimumsbookning kun 2 timer
      • Afregning pr. halve time efter 2 timer
      • Fast uforpligtende tilbud
      • Gratis uforpligtende konsulentbesøg

      Uhørt højt serviceniveau

      Tid til at læne sig tilbage og slappe af.

      Rød truck - ikon til mødegaranti

      Mødegaranti

      Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt. Vi er der til den aftalte tid.
      Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

      Tidsgaranti

      Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med din flytning til den aftalte tid.

      Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

      Prisgaranti

      Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

      Rød thumbs - ikon til kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgarantien er din sikring på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

      Timeprisen tillægges

      Vi flytter, når det passer jer. Også hvis I vil undgå myldretidstrafik eller ikke har mulighed for at flytte i hverdagen. Vi koordinerer flytningen i samarbejde med jer, og planlægger processen efter det tidspunkt, der passer jer bedst. I skal blot være opmærksomme på, at de kan have en indflydelse på timeprisen. F.eks. hvis I skal have flyttet særligt tungt inventar eller vælger at flytte udenfor almindelig arbejdstid.

      Timeprisen tillægges:

      Hverdage efter kl. 18.00 20 %
      Lørdag 20 %
      Søndag/Helligdage 30 %
      Natarbejde (22.00-06.00) 100 %
      Vægttillæg – pr. genstand over 90 kg. 250,-/mand
      Genbrugspladsgebyr 500,-

      Der er desuden et administrationsgebyr på 50 kr. på alle ordrer. Administrationsgebyret dækker de omkostninger, vi har i forbindelse med behandling af jeres ordre.

      Billede af Danny fra HCA

      Sådan beregner vi pris pr. time

      Hvis I vælger at benytte en af vores pakkeløsninger, bliver prisen for flytningen afregnet pr. påbegyndte halve time – ud over de første 2 timer. Hvis en flytning eksempelvis tager 2 t. og 25 min., så afregnes der for 2 t. og 30. min.

      Hvis jeres virksomhed skal flytte internt i Storkøbenhavn eller Odense, starter tiden, når vi ankommer på fraflytteradressen og slutter, når flytningen er slut på tilflytteradressen. Ligger virksomheden uden for disse byer, aftales der en kørselspris.

      Ønsker I på forhånd at have en samlet pris for hele erhvervsflytningen, kan dette også sagtens lade sig gøre. Hos H.C. Andersens Flyttefirma står vi nemlig altid klar med et godt tilbud, der passer til lige præcis jeres flytning. Alt, I skal gøre, er at kontakte os, så vender vi tilbage til jer med et tilbud og en pris.

      Når vi skal udarbejde et tilbud til specifikt din flytning, danner følgende variabler grundlag for prisen:

      • Indbos størrelse i kubikmeter: Hvor meget godset fylder i en flyttebil og hvilken bemanding, som er nødvendig
      • Parkeringsforholdene: Afstanden fra bolig til flyttebil
      • Etager: Herunder også bredden på trapperne i forhold til møblernes dimensioner og antallet af genstande. I nogle tilfælde kan det bedst svare sig med en flyttelift
      • Tunge genstande: Dette kræver tungløftgrej og der tillægges et gebyr for arbejdsbyrden
      • Dyre møbler: Designermøbler kræver en speciel indpakning og håndtering
      • Kørsel: Afstanden mellem adresser og eventuelle opsamlingsstop undervejs
      • Afskaffelse af skrald: Vi pålægges et gebyr af genbrugsstationen for afskaffelse af skrald

      Med i prisen

      Når I flytter med H.C. Andersens Flyttefirma, får I altid dygtige og erfarne flyttemænd, høj service og et uforpligtende tilbud. Vi gør nemlig altid lidt ekstra for at sikre, at jeres flytning bliver en god historie. Derfor får I også altid følgende fordele med som en del af vores flytteservice:

      Flytteudstyr til jeres tunge ting

      Vælger I at flytte med H.C. Andersens Flyttefirma, skal I heller ikke tænke på at skaffe særligt udstyr til at flytte tunge møbler eller tungt inventar. Vi sparer jer for besværet og ekstraregningen, idet vi stiller alt det nødvendige flytteudstyr til tunge flytninger til rådighed som en del af vores flytteservice – uden merberegning.

      Dermed opnår I en række fordele:

      • I undgår at belaste flyttemændenes rygge unødigt
      • I får en hurtigere og mere effektiv flytning
      • I mindsker risikoen for at beskadige jeres ting

      Vi sørger for det nødvendige flytteudstyr, der nødvendigt for at gøre jeres flytning til en god historie. Så skal I ikke skal bekymre jer om hverken håndteringen eller transporten af jeres tunge møbler. Uanset hvor I har kontor.

      Derfor er følgende typer flytteudstyr altid inkluderet i vores flytteservice.

      BLIVER IKKE VIST!
      Møbelhund
      Med en møbelhund kan vi flytte jeres tunge inventar med lethed. Den giver mulighed for at rulle i stedet for at løfte tunge møbler eller tungt inventar hele vejen til flyttebilen. En møbelhund gør det også muligt at transportere op til 5 flyttekasser ad gangen, og dens størrelse gør den velegnet til alle typer lokaler.
      Læs mere om vores møbelhund her.
      Sækkevogn

      Ligesom en møbelhund er en sækkevogn perfekt egnet til at spare tid og besvær i forbindelse med flytningen. En sækkevogn gør nemt at flytte tungere ting og flere flyttekasser ad gangen. Dens smarte hjul gør det rullende let at transportere såvel inventar som flyttekasser, hvilket er med til at gøre jeres flytning langt mere effektiv.

      Læs mere om vores sækkevogne her.

      Flyttelift

      H.C. Andersens Flyttefirma er et af få flyttefirmaer i Københavnsområdet, som tilbyder en flyttelift som en naturlig del af flytningen. En flyttelift er særligt velegnet, når der skal flyttes til eller fra kontorer i bygninger uden elevator. Samtidig er flytteliften også et uundværligt stykke flytteudstyr, hvis I skal have flyttet større eller tunge ejendele, der enten ikke kan komme igennem døråbningerne eller simpelthen er for tunge at bære ned af trapper.

      Læs mere om vores flyttelifte her.

      Fandt I ikke den perfekte løsning til jeres erhvervsflytning?

      Som kunde hos H.C. Andersens Flyttefirma kan I frit selv vælge, hvor mange flyttemænd og hvor stor en flyttebil, I har brug for. Fandt I derfor ikke en pakkeløsning, som passer til jeres behov, så tøv ikke med at kontakte os. Så vender vi tilbage med et skræddersyet tilbud, der passer specifikt til jeres behov.

      Kontakt os på telefon 28 88 88 80 eller udfyld kontaktformularen her på hjemmesiden. Det er helt gratis! Vores medarbejdere og flyttekonsulenter er altid parate til at hjælpe, så I kan komme godt ind på jeres nye kontor.

      Billede af Karsten fra HCA til kontakt

      Ring til os

      Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

      Åbningstider: 08:00-16:00

      Beige telefon ikon

      28 88 88 80

      Beige pen ikon

      info@hc-a.dk

      Skriv til os

      Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

        Skal vi ringe dig op?

        Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

          Hvad siger kunderne om vores flyttefirma?

          Scoren på Trustpilot siger 4,9 til H.C Andersens Flyttefirma, og selvom det ikke er perfekt, er vi meget tilfredse! Det betyder nemlig, at kunderne synes, at vi leverer en god service, er professionelle og tilbyder de rette løsninger. Vi vil altid gerne blive bedre til vores arbejde, så skriv endelig en anmeldelse af os, når din flytning er overstået. Enten på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker. Det vil vi værdsætte meget!

          Rigtig glad for samarbejdet

          Vi er rigtig glade for samarbejdet med H. C. Andersens Flyttefirma. De er meget fleksible, kommer til tiden og vigtigst af alt stiller de op med hjælpsomme og vellidte flyttemænd, der håndterer arbejdet professionelt. De yder et rigtig godt stykke arbejde i vores optik.

          Caroline Viskum

          UOVERTRUFFEN

          Vi er mere end tilfredse - Jeres ansatte er simpelthen SÅ søde og service mindede – nedpakning og selve flytningen forløb over al forventning. Inden de gik tilbød drengene at hjælpe os af med indpakningspapiret! Viser bare stort overskud og det sidste man husker om sin flytning - Bedre visitkort kan man ikke efterlade.

          Majbritt Pedersen

          Alt gik som aftalt

          Super god flytteservice, med friske og professionelle flyttefolk. Kan anbefales til at flytte hæve/sænke skriveborde og arkivskabe! Alt gik som aftalt og ingen klager eller brok fra flyttefolkene, som flyttede i over 10 timer. Vil bruge dette firma igen, da jeg var yderst tilfreds.

          Thomas Hansen

          Mange fordele ved at vælge H.C. Andersens Flyttefirma

          Hos H.C. Andersens Flyttefirma er vi kendte for vores konkurrencedygtige og gennemsigtige priser. Dette er blot nogle af grundende til at lade os stå for din næste flytning.  

          Nogle af fordelene ved H.C. Andersens Flyttefirma A/S er:

          • Intet starttillæg
          • Ingen kilometertæller
          • Over 700 anmeldelser på trustpilot
          • 4,9 ud af 5 stjerner på trustpilot

          Hvis du leder efter prisen på en flyttemand, skal du bare klikke. her eller indhente et tilbud nedenfor.

          FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

          • Den bedste pris på markedet
          • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
          • Fuld garanti på kvaliteten
          • Fuld garanti på tiden
          • Tid til at læne sig tilbage og slappe af
          Kommunekort over hvilke områder vi dækker

          Områder vi dækker

          • Vi dækker altid områderne på kortet, som er markeret med grøn.
          • De områder som er brune dækker vi også, men vi anbefaler her, at du bruger et lokalt firma. Hvis det ikke er muligt, så vil vi gerne komme og udføre opgaven.
          • Der, hvor der er markeret med rødt, henviser vi til kun at bruge lokale firmaer.

          I H.C. Andersens Flyttefirma har vi valgt ikke at starte vores taxameter når vi kører hjemmefra. Der kan være trafikprop eller sket en ulykke, og det mener vi ikke, at du, som kunde, skal betale for.

          DANMARKS BEDSTE FLYTTEFIRMA

          Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

          Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste flyttefirma.

          Vi går utrolig meget op i kundetilfredshed, og vi giver os gerne lidt ekstra for at sikre dig den bedst mulige flytning med god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med til.

          FLYTNING TIL FASTE OG LAVE PRISER

          Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang. Du får den bedste flytning til en skarp pris og med vores dygtige flyttemænd.

          Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din flytteopgave, som var det vores egen.

          Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi en fast timepris. Vores stærke og friske flyttemænd er altid parate til at hjælpe dig, uanset tidspunkt og dag.

          Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv flyttemand.

          Vi gør din flytning til en god oplevelse

          Når du bestiller en flytning hos H.C. Andersens Flyttefirma, er du altid garanteret en fast aftalt pris uden skjulte gebyrer og professionelle flyttemænd, der flytter dine ejendele effektivt og sikkert. Vi er til rådighed hele døgnet og på alle ugens dage.

          Du kan indhente et uforpligtende tilbud på din flytning via denne formular eller ved at udfylde felterne nedenfor. Du kan også bare kontakte os direkte.
          Du finder vores kontaktoplysninger her.

          Skal vi ringe dig op?

          Lad dig ikke nøjes med sjusk. Få specialister med udstyret og ekspertisen til at passe godt på dine ting, når du flytter.
          Giv os dit navn og dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis og uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

          Billede af Christian fra HCA til kontakt

            FÅ ET GRATIS TILBUD INDEN FOR 24 TIMER

            Få et uforpligtende tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.