Rydning af dødsbo og konkursbo

Lad os hjælpe dig med at komme videre

Håndteringen og afviklingen af dødsbo og konkursbo er aldrig nogen sjov opgave. Hos H.C. Andersens Flyttefirma har vi forståelse for, at processen kan virke meget uoverskuelig – både fysisk og følelsesmæssigt – og derfor tilbyder vi at klare besværet for dig.

Maksimal kundetilfredshed

5 ud af 5 stjerner

  1. Forside
  2.  » 
  3. Totalløsning
  4.  » Konkurs eller dødsbo

Hurtig og effektiv rydning i trygge rammer

Vores fornemmeste opgave er, at gøre din flytning til en god oplevelse – også selvom der er tale om en uventet eller uønsket flytning. For at hjælpe dig, hvis du pludselig står med ansvaret for et døds- eller konkursbo, har vi derfor kombineret flere af vores flytteservices til en samlet totalløsning i forhold til rydning af dødsbo og konkursbo.

Vores totalrydning af dødsbo og konkursbo inkluderer:

  • Nedpakning af inventar
  • Transport af inventar – enten til anden adresse eller til opbevaringsrum
  • Opbevaring af inventar
  • Bortskaffelse af uønsket inventar
  • Rengøring med henblik på videresalg

Vi klarer dermed alt besværet med håndteringen af inventaret for dig, så du har mere tid og overskud til at tage dig af de andre aspekter af afviklingen af døds- eller konkursboet.

Læs mere om vores totalløsning indenfor rydning af dødsbo eller konkursbo her.

Vores services rækker dog ikke længere end til at hjælpe dig med at håndtere inventaret i døds- eller konkursboet. Så søger du en mere involveret partner, der har specialiseret sig indenfor afvikling af dødsbo eller konkursbo i form af vurdering og køb, henviser vi til H.C. Andersens Dødsbo eller H.C. Andersens Konkursbo.

Billede af Danny fra HCA

Rydning af dødsbo

Hvis du står i en situation, hvor du har brug for hjælp med rydning af dødsbo, så lad os hjælpe dig. H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder at håndtere alle de praktiske opgaver, der kan være i forbindelse med afviklingen af et dødsbo. Så får du mere overskud i en svær tid. Vi klarer alt lige fra nedpakning til opbevaring af inventaret, og sørger for at hjælpe dig godt videre.

H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder ikke vurdering eller opkøb af dødsbo, men det betyder ikke, at vi ikke kan hjælpe dig alligevel. Vi er nemlig en del af H.C. Andersen Koncernen, der betyder, at et af vores søsterfirmaer er H.C. Andersens Dødsbo. Se er specialiserede i vurdering, køb og rydning af dødsbo, og de vil gøre alt for at gøre processen til så god en oplevelse for dig som muligt.

H.C. Andersens Dødsbo møder dig med forståelse i en svær tid og behandler dødsboet med den største respekt og diskretion. De vurderer dødsboet, og laver i samarbejde med dig en samlet aftale og pris i forhold til rydningen og opkøbet af dødsboet – både helt og delvist. På den måde bliver der taget fuldstændig hånd om dødsboet, og du behøver ikke bekymre dig mere om processen.

Klik her og læs mere om vores priser for rydning af dødsbo.

Klik her hvis du vil vide mere om H.C. Andersens Dødsbo. 

Rydning af konkursbo

Har du fået ansvaret for at afvikle et konkursbo, så har H.C. Andersens Flyttefirma løsningen til dig. Der kan være mange årsager til, at du er endt i den uheldige situation. Men uanset hvordan du er kommet hertil, så tilbyder H.C. Andersens Flyttefirma at hjælpe dig med at gøre processen mere overkommelig.

Vi håndterer alle praktiske opgaver i forbindelse med rydningen af konkursboet, så du har mere tid og overskud til at håndtere de andre aspekter af processen. Du skal derfor ikke spekulere på hverken nedpakning, transport eller potentielt opbevaring af inventaret. Du skal blot fokusere på den generelle afvikling af konkursboet.

Søger du en samarbejdspartner, der også tilbyder at opkøbe dele af eller hele inventaret, kan H.C. Andersen Koncernen også hjælpe dig. H.C. Andersens Konkursbo har specialiseret sig indenfor rydning og opkøb af konkursbo, og tilbyder at gøre din rolle nemmere. De opkøber både materielle og immaterielle aktiver og hjælper dig videre fra konkursen – uanset størrelsen på konkursboet.

Vil du vide mere om H.C. Andersens Konkursbo, så klik her.

Billede af Karsten fra HCA til kontakt

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

Beige telefon ikon

28 88 88 80

Beige pen ikon

info@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Skarpe priser på flytning

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma leverer vi markedets bedste service til markedets bedste priser. Vi ønsker at give vores kunder mest flytning for pengene og vi sørger altid for en god flytteoplevelse. Vi tilbyder både timepris og/eller faste priser, så du ikke skal bekymre dig om uforudsete udgifter. Tilmed opkræver vi aldrig ekstra gebyrer for kørsel - dette er altid en del af den samlede pris. 

      Du kan læse mere om hvad vores flyttemænd koster her. eller se priseksempler nedenfor.

      Studiebolig

      FAQ

      14 m2 1-værelses studielejlighed i stuen til kollegie på 1. sal i indre Kbh.

      • Afstand: 5 km
      • Indbo og møblement: Skab med glashylder – Halvandenmandsseng – Skrivebord med stol
      • Antal flyttekasser: 15

      2.200,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      Bæredygtighed

      92 m2 4-værelses lejlighed på 6. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 4. sal (uden elevator)

      • Afstand: 6 km
      • Indbo og møblement: En del skabsmoduler og kommoder – Stor hjørnesofa – En del løse genstande såsom lamper, puder og billeder
      • Antal flyttekasser: 50

      9.900,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      distance flytning

      61 m2 2-værelses lejlighed på 3. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 2. sal (uden elevator)

      • Afstand: 164 km (fra København til Odense)
      • Indbo og møblement: Nedtagning af lamper og skille reolsystem ad – Almindeligt indbo (senge, sofaer, kommoder, spisebord m.m.)
      • Antal flyttekasser: 30

      14.100,-

      inkl. moms

      Mange fordele ved at vælge H.C. Andersens Flyttefirma

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma er vi kendte for vores konkurrencedygtige og gennemsigtige priser. Dette er blot nogle af grundende til at lade os stå for din næste flytning.  

      Nogle af fordelene ved H.C. Andersens Flyttefirma A/S er:

      • Intet starttillæg
      • Ingen kilometertæller
      • Over 700 anmeldelser på trustpilot
      • 4,9 ud af 5 stjerner på trustpilot

      Hvis du leder efter prisen på en flyttemand, skal du bare klikke. her eller indhente et tilbud nedenfor.

      FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

      • Den bedste pris på markedet
      • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
      • Fuld garanti på kvaliteten
      • Fuld garanti på tiden
      • Tid til at læne sig tilbage og slappe af

      Uhørt højt serviceniveau

      Tid til at læne sig tilbage og slappe af.

      Rød truck - ikon til mødegaranti

      Mødegaranti

      Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt. Vi er der til den aftalte tid.
      Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

      Tidsgaranti

      Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med din flytning til den aftalte tid.

      Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

      Prisgaranti

      Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

      Rød thumbs - ikon til kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgarantien er din sikring på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

      Den totale løsning inden for rydning af dødsbo og konkursbo

      Det kan virke som en voldsom og overvældende opgave, hvis du pludselig står med ansvaret for rydningen af et dødsbo eller konkursbo. Derfor tilbyder H.C. Andersens Flyttefirma en samlet løsning, der kan give dig mere tid og overskud. Vores professionelle flyttemænd sørger for alle de praktiske opgaver – lige fra nedpakning af inventar til opbevaring af inventaret.

      BLIVER IKKE VIST!
      Nedpakning af inventar

      Den mest omfattende opgave i forbindelse med rydningen af et døds- eller konkursbo er uden tvivl nedpakningen af inventaret. Uanset om der er tale om tallerkner, kopper, bøger og møbler fra et hjem eller arkivskabe, borde og mapper fra et kontor eller domicil. Derfor tilbyder H.C. Andersens Flyttefirma at klare hele nedpakningen for dig, hvis du skulle være så uheldig at stå i en situation, hvor du har fået ansvaret for et døds- eller konkursbo. På den måde kan du få mere overskud i en turbulent tid og bedre koncentrere dig om de andre aspekter af afviklingen af boet.

      Vil du vide mere om vores nedpakningsservice, så klik her.

      Transport af inventar

      Når vi har pakket inventaret fra enten dødsboet eller konkursboet forsvarligt ned, skal du blot bestemme, hvor du vil have tingene fragtet hen. Så flytter vi dem for dig. Ønsker du inventaret flyttet til forskellige adresser, så klarer vi også det. Du skal blot markere inventaret i forhold til den ønskede adresse.

      Har du ikke ikke plads til inventaret? Eller har du ikke mulighed for at håndtere det med det samme? Så kører vi det også gerne til vores opbevaringslager til opbevaring.

      Opbevaring

      Har du ikke plads til alt inventaret i forbindelse med rydningen af døds- eller konkursboet, opbevarer vi det gerne for dig. Efter nedpakningen kører vores flyttemænd inventaret til vores videoovervågede og alarmsikrede opbevaringslager, hvor det pakkes forsvarligt. Her vil det stå sikkert, indtil du henter det igen, når du har tid, plads og overskud til at håndtere det.

      Læs mere om hvad vi tilbyder indenfor opbevaring her.

      Bortskaffelse af inventar

      I tillæg til nedpakningen af inventaret kan vi også hjælpe dig med at skille dig af med genstande, du ikke længere vil beholde. Inden rydningen aftaler du blot med vores flyttemænd, hvad du ønsker at beholde, og hvor det skal bringes hen, så kører vi resten ud på nærmeste genbrugsplads.

      På den måde undgår du at skulle en masse gange frem og tilbage til genbrugspladsen. Samtidig garanterer vi, at inventaret bliver bragt et sted hen, hvor det bliver håndteret og afskaffet på en miljørigtig måde.

      Rengøring

      Hvis du ikke kan overskue at skulle gøre rent i døds- eller konkursboet efter rydningen, så klarer vi også det. Vores søsterfirma H.C. Andersens Rengøringsfirma har nemlig flere års erfaring med rengøring, og de ordner gerne hovedrengøringen af dit døds- eller konkursbo med henblik på et eventuelt salg. Vi sætter begge en ære i kvaliteten af vores arbejde og garanterer dig et tilfredsstillende resultat. Så kan du koncentrere dig om andre ting.

      Klik her og læs mere om H.C. Andersens Rengøringsfirma og deres services.

      Bæredygtighed
      Billede af Karsten fra HCA til kontakt

      Ring til os

      Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

      Åbningstider: 08:00-16:00

      Beige telefon ikon

      28 88 88 80

      Beige pen ikon

      info@hc-a.dk

      Skriv til os

      Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

      Skal vi ringe dig op?

      Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Hvad siger kunderne om vores flyttefirma?

      Scoren på Trustpilot siger 4,9 til H.C Andersens Flyttefirma, og selvom det ikke er perfekt, er vi meget tilfredse! Det betyder nemlig, at kunderne synes, at vi leverer en god service, er professionelle og tilbyder de rette løsninger. Vi vil altid gerne blive bedre til vores arbejde, så skriv endelig en anmeldelse af os, når din flytning er overstået. Enten på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker. Det vil vi værdsætte meget!

      Rigtig glad for samarbejdet

      Vi er rigtig glade for samarbejdet med H. C. Andersens Flyttefirma. De er meget fleksible, kommer til tiden og vigtigst af alt stiller de op med hjælpsomme og vellidte flyttemænd, der håndterer arbejdet professionelt. De yder et rigtig godt stykke arbejde i vores optik.

      Caroline Viskum

      UOVERTRUFFEN

      Vi er mere end tilfredse - Jeres ansatte er simpelthen SÅ søde og service mindede – nedpakning og selve flytningen forløb over al forventning. Inden de gik tilbød drengene at hjælpe os af med indpakningspapiret! Viser bare stort overskud og det sidste man husker om sin flytning - Bedre visitkort kan man ikke efterlade.

      Majbritt Pedersen

      Alt gik som aftalt

      Super god flytteservice, med friske og professionelle flyttefolk. Kan anbefales til at flytte hæve/sænke skriveborde og arkivskabe! Alt gik som aftalt og ingen klager eller brok fra flyttefolkene, som flyttede i over 10 timer. Vil bruge dette firma igen, da jeg var yderst tilfreds.

      Thomas Hansen

      Vi gør din flytning til en god oplevelse

      Når du bestiller en flytning hos H.C. Andersens Flyttefirma, er du altid garanteret en fast aftalt pris uden skjulte gebyrer og professionelle flyttemænd, der flytter dine ejendele effektivt og sikkert. Vi er til rådighed hele døgnet og på alle ugens dage.

      Du kan indhente et uforpligtende tilbud på din flytning via denne formular eller ved at udfylde felterne nedenfor. Du kan også bare kontakte os direkte.
      Du finder vores kontaktoplysninger her.

      Skal vi ringe dig op?

      Lad dig ikke nøjes med sjusk. Få specialister med udstyret og ekspertisen til at passe godt på dine ting, når du flytter.
      Giv os dit navn og dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis og uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

      Billede af Christian fra HCA til kontakt

        FÅ ET GRATIS TILBUD INDEN FOR 24 TIMER

        Få et uforpligtende tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.

          DANMARKS BEDSTE FLYTTEFIRMA

          Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

          Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste flyttefirma.

          Vi går utrolig meget op i kundetilfredshed, og vi giver os gerne lidt ekstra for at sikre dig den bedst mulige flytning med god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med til.

          FLYTNING TIL FASTE OG LAVE PRISER

          Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang. Du får den bedste flytning til en skarp pris og med vores dygtige flyttemænd.

          Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din flytteopgave, som var det vores egen.

          Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi en fast timepris. Vores stærke og friske flyttemænd er altid parate til at hjælpe dig, uanset tidspunkt og dag.

          Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv flyttemand.

          VI GØR DIN FLYTNING TIL EN GOD HISTORIE

          Vi yder gratis konsultation og vender altid tilbage inden for 24 timer. Du får altid høj service til en super pris!

          Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på + 45 28 88 88 80 eller skrive til info@hc-a.dk.

          FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

          • Den bedste pris på markedet
          • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
          • Fuld garanti på kvaliteten
          • Fuld garanti på tiden
          • Vejledning og gode råd