Nedpakning og udpakning

Vi sørger for nedpakning og udpakning i forbindelse med din flytning

Står du overfor en omfattende flytning? Så giv dig selv mere overskud ved at lade os klare besværet for dig. Vi sørger for alt i forbindelse med nedpakning og udpakning af dine ting, så du har frie hænder og mere tid til andre flytterelaterede gøremål.

Maksimal kundetilfredshed

5 ud af 5 stjerner

  1. Forside
  2.  » 
  3. Totalløsning
  4.  » Nedpakning og udpakning

Lad os stå for besværet men din nedpakning, så du kan få mere overskud

Det er en hjertesag for H.C. Andersens Flyttefirma at sørge for, at din flytning bliver en god historie. Derfor tilbyder vi at stå for at besværet med nedpakning og udpakning af dine ting for at sikre, at den omfattende opgave ikke kaster mørke skygger på din flytteoplevelse.

Vi har mange års erfaring med nedpakning og transport af ejendele. Så du kan være sikker på, at der bliver taget bedst muligt hånd om dine ting. Du kan derfor trygt overlade nedpakningen til os. Så undgår du at stå i flytterod til halsen.

Når dine ting ankommer til dit nye hjem, hjælper vi dig selvfølgelig med at få tingene på plads igen. Vores dygtige flyttemænd giver også gerne en hånd med samling af inventar eller nye møbler, hvis der er behov for det.

Vi hjælper dig effektivt fra A til B, og vi klarer det hele til konkurrencedygtige priser.

Læs mere om priserne for nedpakning og udpakning her.

Total loesning ned og udpakning

Vi behandler dine ting, som var de vores egne

Ridsede møbler og knuste tallerkner kan ødelægge enhver flytteoplevelse. Derfor garanterer vi en omhyggelig nedpakning af dine ting, og vi sørger også gerne for alle de nødvendige materialer. Uanset hvad du skal have pakket, så har vi det rigtige udstyr, og vi skiller dig også gerne af med det igen efter flytningen.

Du kan læse mere om vores flytteudstyr her.

Vores flyttemænd er vant til at håndtere og transportere både tunge og værdifulde ejendele. Derfor garanterer vi, at dine ting kommer frem i samme stand, som vi hentede dem i. Vi behandler nemlig dine ting, som var de vores egne, og vi tilbyder også at pakke dem ud igen, så du hurtigt kan komme på plads i dit nye hjem.

Står du desuden i en situation, hvor du ikke kan flytte dine ting direkte fra den ene adresse til den anden. Så opbevarer vi gerne dine ting i mellemtiden. Tingene pakkes og opbevares i vores overvågede og alarmsikrede opbevaringslager, og her står de sikkert, indtil de kan hentes og bringes til dit nye hjem. Hvor vi selvfølgelig stadig gerne hjælper med udpakningen.

Se mere om, hvad vi tilbyder indenfor opbevaring, her.

Nedpakning og udpakning for erhverv

Skal jeres virksomhed flytte? Ned- og udpakningen af kontorer og domiciler kan virke som en uoverskuelig og tidskrævende opgave, der mere end noget andet bare forstyrrer arbejdet. Lad derfor H.C. Andersens Flyttefirma klare besværet for jer.

Læs mere om, hvad vi tilbyder indenfor nedpakning og udpakning af kontorer og domiciler, her.

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

28 88 88 80

info@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Skarpe priser på flytning

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma leverer vi markedets bedste service til markedets bedste priser. Vi ønsker at give vores kunder mest flytning for pengene og vi sørger altid for en god flytteoplevelse. Vi tilbyder både timepris og/eller faste priser, så du ikke skal bekymre dig om uforudsete udgifter. Tilmed opkræver vi aldrig ekstra gebyrer for kørsel - dette er altid en del af den samlede pris. 

      Du kan læse mere om hvad vores flyttemænd koster her. eller se priseksempler nedenfor.

      Studiebolig

      FAQ

      14 m2 1-værelses studielejlighed i stuen til kollegie på 1. sal i indre Kbh.

      • Afstand: 5 km
      • Indbo og møblement: Skab med glashylder – Halvandenmandsseng – Skrivebord med stol
      • Antal flyttekasser: 15

      2.200,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      Bæredygtighed

      92 m2 4-værelses lejlighed på 6. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 4. sal (uden elevator)

      • Afstand: 6 km
      • Indbo og møblement: En del skabsmoduler og kommoder – Stor hjørnesofa – En del løse genstande såsom lamper, puder og billeder
      • Antal flyttekasser: 50

      9.900,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      distance flytning

      61 m2 2-værelses lejlighed på 3. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 2. sal (uden elevator)

      • Afstand: 164 km (fra København til Odense)
      • Indbo og møblement: Nedtagning af lamper og skille reolsystem ad – Almindeligt indbo (senge, sofaer, kommoder, spisebord m.m.)
      • Antal flyttekasser: 30

      14.100,-

      inkl. moms

      Mange fordele ved at vælge H.C. Andersens Flyttefirma

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma er vi kendte for vores konkurrencedygtige og gennemsigtige priser. Dette er blot nogle af grundende til at lade os stå for din næste flytning.  

      Nogle af fordelene ved H.C. Andersens Flyttefirma A/S er:

      • Intet starttillæg
      • Intet weekendtillæg
      • Ingen kilometertæller
      • Intet indpakningstillæg
      • Tilpasset flytning i forhold til størrelse flyttebil og antal flyttemænd

      Hvis du leder efter prisen på en flyttemand, skal du bare klikke. her eller indhente et tilbud nedenfor.

      FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

      • Den bedste pris på markedet
      • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
      • Fuld garanti på kvaliteten
      • Fuld garanti på tiden
      • Tid til at læne sig tilbage og slappe af

      Uhørt højt serviceniveau

      Tid til at læne sig tilbage og slappe af.

      Rød truck - ikon til mødegaranti

      Mødegaranti

      Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt. Vi er der til den aftalte tid.
      Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

      Tidsgaranti

      Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med din flytning til den aftalte tid.

      Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

      Prisgaranti

      Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

      Rød thumbs - ikon til kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgarantien er din sikring på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

      Nedpakning og udpakning for kontorer og domiciler

      H.C. Andersens Flyttefirma har gennem årene stået bag mange firmaflytninger. Vi har derfor stor erfaring, når det gælder nedpakning og genetablering af både kontorer og domiciler. Vi tager højde for det særlige inventar, når vi pakker, og kontorinventaret og IT-udstyret er overvåget og forsikret under hele transporten.

      I kan derfor trygt overlade jeres firmaflytning til os, og ud over den fysiske flytning sørger vi desuden gerne for:

      • Udlejning af flytteudstyr
      • Nedpakning af inventar og IT udstyr med særligt pakkemateriale og bokse til skrøbeligt inventar og IT-udstyr
      • Arkivflytning – herunder mapper, papirer m.m.
      • Bortskaffelse af flytteudstyr og uønsket inventar ved endt flytning

      Vi sørger for at forstyrre jeres arbejde mindst muligt, mens vi hurtigt og effektivt pakker, transporterer og genetablerer jeres arbejdsplads.  

      Opsætning af ny infrastruktur

      Når man flytter kontorer og domiciler til en ny lokation, er opsætningen af en ny infrastruktur alfa og omega for, at arbejdet hurtigt kan genoptages. Vores erfarne flyttemænd sørger for, at alt jeres kontorinventar kommer på plads i de nye omgivelser, så jeres daglige drift bliver forstyrret mindst muligt.

      Vi ved, hvordan man håndterer dyrt IT-udstyr, tunge skriveborde og andet kontorinventar, og som en del af udpakningen tilbyder vi derfor også:

      • Etablering af de nye arbejdspladser
      • Montering af IT
      • Opkobling af elektroniske skriveborde
      • Samling af inventar
      • Ophængning af billeder eller reoler

      I samarbejde med jer koordinerer vi den omfattende ned- og udpakning, og vores professionelle flyttemænd sørger for, at I hurtigst muligt kan komme tilbage til arbejdet.  

      Vi tilbyder også opbevaring af jeres kontorinventar

      Står I i en situation, hvor I har behov for at få inventaret arbejdspladsen opbevaret i forbindelse med flytningen, så klarer H.C. Andersens Flyttefirma også det.
      Vi sørger for, at jeres inventar bliver kørt til vores videoovervågede og alarmsikrede opbevaringslager. Her hjælper vi med at stable det, så det både fylder så lidt som muligt og står forsvarligt. Så er vi sikre på, at intet er gået i stykker eller væltet, når vi henter inventaret igen.

      Læs mere om, hvad vi tilbyder indenfor opbevaring.

      Har I yderligere spørgsmål eller ønsker i forbindelse med jeres kontorflytning? Så tøv ikke med at ringe til os. Vi er sikre på, at vi kan hjælpe jer. Kontakt os på telefon 28 88 88 80 eller udfyld kontaktformularen her på hjemmesiden. Så vender vi tilbage hurtigst muligt og altid inden for 24 timer.

      Vi tilbyder altid ned og udpakning

      Ring til os

      Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

      Åbningstider: 08:00-16:00

      28 88 88 80

      info@hc-a.dk

      Skriv til os

      Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

      Skal vi ringe dig op?

      Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Hvad siger kunderne om vores flyttefirma?

      Scoren på Trustpilot siger 4,9 til H.C Andersens Flyttefirma, og selvom det ikke er perfekt, er vi meget tilfredse! Det betyder nemlig, at kunderne synes, at vi leverer en god service, er professionelle og tilbyder de rette løsninger. Vi vil altid gerne blive bedre til vores arbejde, så skriv endelig en anmeldelse af os, når din flytning er overstået. Enten på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker. Det vil vi værdsætte meget!

      Rigtig glad for samarbejdet

      Vi er rigtig glade for samarbejdet med H. C. Andersens Flyttefirma. De er meget fleksible, kommer til tiden og vigtigst af alt stiller de op med hjælpsomme og vellidte flyttemænd, der håndterer arbejdet professionelt. De yder et rigtig godt stykke arbejde i vores optik.

      Caroline Viskum

      UOVERTRUFFEN

      Vi er mere end tilfredse - Jeres ansatte er simpelthen SÅ søde og service mindede – nedpakning og selve flytningen forløb over al forventning. Inden de gik tilbød drengene at hjælpe os af med indpakningspapiret! Viser bare stort overskud og det sidste man husker om sin flytning - Bedre visitkort kan man ikke efterlade.

      Majbritt Pedersen

      Alt gik som aftalt

      Super god flytteservice, med friske og professionelle flyttefolk. Kan anbefales til at flytte hæve/sænke skriveborde og arkivskabe! Alt gik som aftalt og ingen klager eller brok fra flyttefolkene, som flyttede i over 10 timer. Vil bruge dette firma igen, da jeg var yderst tilfreds.

      Thomas Hansen

      Vi gør din flytning til en god oplevelse

      Når du bestiller en flytning hos H.C. Andersens Flyttefirma, er du altid garanteret en fast aftalt pris uden skjulte gebyrer og professionelle flyttemænd, der flytter dine ejendele effektivt og sikkert. Vi er til rådighed hele døgnet og på alle ugens dage.

      Du kan indhente et uforpligtende tilbud på din flytning via denne formular eller ved at udfylde felterne nedenfor. Du kan også bare kontakte os direkte.
      Du finder vores kontaktoplysninger her.

      Skal vi ringe dig op?

      Lad dig ikke nøjes med sjusk. Få specialister med udstyret og ekspertisen til at passe godt på dine ting, når du flytter.
      Giv os dit navn og dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis og uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

      Billede af Christian fra HCA til kontakt

        FÅ ET GRATIS TILBUD INDEN FOR 24 TIMER

        Få et uforpligtende tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.

          DANMARKS BEDSTE FLYTTEFIRMA

          Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

          Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste flyttefirma.

          Vi går utrolig meget op i kundetilfredshed, og vi giver os gerne lidt ekstra for at sikre dig den bedst mulige flytning med god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med til.

          FLYTNING TIL FASTE OG LAVE PRISER

          Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang. Du får den bedste flytning til en skarp pris og med vores dygtige flyttemænd.

          Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din flytteopgave, som var det vores egen.

          Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi en fast timepris. Vores stærke og friske flyttemænd er altid parate til at hjælpe dig, uanset tidspunkt og dag.

          Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv flyttemand.

          VI GØR DIN FLYTNING TIL EN GOD HISTORIE

          Vi yder gratis konsultation og vender altid tilbage inden for 24 timer. Du får altid høj service til en super pris!

          Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på + 45 28 88 88 80 eller skrive til info@hc-a.dk.

          FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

          • Den bedste pris på markedet
          • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
          • Fuld garanti på kvaliteten
          • Fuld garanti på tiden
          • Vejledning og gode råd