Ofte stillede spørgsmål

Gør din flytning nem og overskuelig med hjælp fra dygtige flyttefolk

I vores ofte stillede spørgsmål finder du svarene på de spørgsmål, vores kunder stiller os. Vi er specialister i flytning, og går aldrig på kompromis med kvaliteten. For os er kundetilfredshed helt afgørende. Vi stræber efter at få 100% glade kunder hver gang.

Maksimal kundetilfredshed

5 ud af 5 stjerner

  1. Forside
  2.  » Ofte Stillede Spørgsmål

Få svar på dine spørgsmål her

Få svar på spørgsmål vores kunder ofte stiller os. Sidder du med et spørgsmål, der ikke er svaret på her, er du meget velkommen til at ringe til os på 28 88 88 80. Du kan også udfylde vores kontaktformular. Så vender vi tilbage med et svar og evt. et uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

Hvis du har generelle spørgsmål til vores firma såsom fx, hvornår vores telefoner har åbent, så se her.

Har du spørgsmål til selve flytningen, så se her.

Har du spørgsmål, der er specifikke for erhvervsflytninger, så se her.

Hvis du skal flytte til udlandet, og sidder med spørgsmål til dette, så se her.

Få svar på alle dine spørgsmål vedrørende nedpakning her.

Se hvad vi kan gøre for dig mht. opbevaring her.

Generelt

BLIVER IKKE VIST!
Hvornår har I åbent på telefonen?

Mandag – fredag: 09.00-17.00
Lørdag – søndag: 10.00-14.00

Kan man booke en flytning direkte over telefonen?
Ved booking over telefonen tilbyder vi en fast timepris. Hvis du har brug for et fast tilbud, kan vi tilbyde en gratis forpligtet besigtigelse. I begge tilfælde skal vi dog bruge en skriftlig bekræftelse af tilbuddet på enten mail eller SMS.
I hvor god tid skal jeg bestille min flytning?
Det er forskelligt. Vi har flest bookinger omkring den 1. og 15. hver måned. Hvis du står med en hasteflytning, så tøv ikke med at give os et kald for et uforpligtende tilbud.
KAN MAN HYRE JER OVERALT I DANMARK?

Det kan du i hvert fald! Du kan se mere om hvor vi holder til her.

Hvad koster en flytning?
Kommer an på størrelse og afstand. Ring til os for et uforpligtigende tilbud.
Hvad koster kørslen ved min flytning?
Hos H.C. Andersens Flyttefirma starter tiden først når vi ankommet på din adresse og slutter igen når vi er færdige på din nye adresse, så længe start- og slutadressen ligger i Storkøbenhavn eller Odense området. Med andre ord, så betaler du ikke for at kørslen vi bruger på at komme til og fra dig.
Kan jeg betale med Dankort?
Vi tager imod kontanter og MobilePay.
KAN MAN BETALE MED FAKTURA?
Ja, det kan man naturligvis godt, både som privatkunde og erhvervskunde.
Skal jeg betale på flyttedagen?
Medmindre andet er aftalt, skal betalingen falde på flyttedagen når flytningen er færdig. Der kan betales kontant og med MobilePay.
Er mine ejendele forsikret i jeres varetægt?

Ja naturligvis! Hvis du vil vide mere om vores garantier og hvordan dine ejendele er forsikret og beskyttet mod skader hos os, så kan du læse om det her.

HVOR HAR I ADRESSE?

Du finder os i hele landet, vores kontorer har adresserne:

Sølvgade 102, 1307 København K
Vallensbækvej 46, 2625 Vallensbæk
Teglværksvej 45C, 5000 Odense

Og så er du altid velkommen til at kontakte os på vores mail info@hc-a.dk eller telefon 28 88 88 80.

Hvor lang tid tager en flytning?
Kommer an på størrelse og afstand mellem din nye og gamle bolig. Ring til at os, så sidder vores personale klar til at give et estimat på hvor lang tid lige netop din flytning tager.
Bliver jeg ringet op på dagen, inden flyttemændene ankommer?
Vores flyttemænd ringer 30 min før de ankommer på adressen.
Flytter I også i weekenden og på helligdage?
Vi flytter både i weekenden og på udvalgte helligdage.
Lørdag er der ekstra tillæg på 15%
Søndag og helligdage er der ekstra tillæg på 30%
HVAD HVIS JEG IKKE ER TILFREDS MED JERES ARBEJDE?

H.C. Andersens Flyttefirma bygger på tillid, derfor er det vores fineste opgave at følge hver enkelt sag til dørs for at opnå den største tilfredshed. Hvis du ikke er tilfreds med vores arbejde, kan du kontakte os på tlf. 28 88 88 80 eller mail info@hc-a.dk. Så sørger vi for, at din oplevelse med os alligevel ender som en god historie.

Selve flytningen

BLIVER IKKE VIST!
Kan jeg køre med i flyttebilen til min nye adresse?
Hvis det er aftalt på forhånd, kan det godt lade sig gøre. Husk at spritte af og medbring mundbind.
Kan i hjælpe med at flytte tunge ting?
Vi kan godt hjælpe med flytte dine ting, selv hvis de vejer meget. Vi går meget op i det gode arbejdsmiljø for vores flyttemænd, derfor er der et tungløftsgebyr på 250 kr. pr. flyttemand der skal foretage tunge løft.
Kan I flytte mit klaver?
Ja, det kan vi sagtens hjælpe med.
Kan I flytte mit våbenskab?
Vi har kun tilladelse til at flytte våbenskab, så længe det er tømt.
Flytter I dyr?
Nej, vi må ikke transportere levende dyr, det skal man have en speciel tilladelse til.
Hvad skal være gjort klar når flyttemændene ankommer?

Jo mere der er gjort klar på forhånd, jo hurtigere foregår flytningen. Tjek vores pakkeliste for mere info.

Hvor stor en del af flytningen skal jeg selv deltage i?

Det afhænger af din tid og dit budget. Hvis du ønsker det, kan vi stå for hele flytningen; nedpakning, løft, transport, indbæring og placering i præcis de rum, du ønsker.
Læs om de standard flytninger vi tilbyder her og tjek prisen samtidig.
Og læs om ekstra services vi tilbyder i forbindelse med flytning her.

Må vi hjælpe med at bære på selve flyttedagen?
Du/I skal være velkommen til at hjælpe flyttemændene med at bære på flyttedagen. Dog vil der ved eventuelle skader, ikke kunne gøres brug af vores forsikring, det skal derfor være jeres egen der dækker.
Hvor langt er I villige til at flytte for mig?

Vi flytte i hele Danmark og tilbyder også hjælp til at flytte til udlandet.
Du kan læse om vores langdistanceflytning her.

Kan I hjælpe med pakke mine ejendele ned, samt pakke dem ud igen?
Det kan vi sagtens. Vores uddannede flyttemænd sørger for at dine ejendele bliver pakket ned sikkert ned og pakket ud igen præcist efter dine behov.
Kan jeg købe pakkeudstyr hos jer?

Vi hjælper med at skaffe det nødvendige udstyr til indpakning. Tjek vores sortiment samt priser her.

Hvad koster jeres flyttekasser?
Vi både udlejer og sælger vores flyttekasser. Ved udlejning, kommer vi og leverer dem inden flyttedagen, så det passer med dig. Når flytningen så er veloverstået, og du har fået pakket dine ting ud, kommer vi og henter flyttekasserne igen. Ved store flytninger er det også muligt at få leveret flyttekasser over flere omgange. Tjek priserne her.
Det er også muligt at købe flyttekasserne. Prisen er 38 kr. pr. styk.
Hvor meget må en flyttekasse veje?
Vores flyttekasser kan tage helt op til 40 kilo, men vi anbefaler at der maks. bliver fyldt 20 kilo i dem. Så er vi på den sikre side og belaster hverken din eller flyttemandens ryg mere end højst nødvendigt.
Målene på vores flyttekasser er 60x40x40 cm.
Er der nogle tidspunkter på døgnet, hvor I foretrækker at flytte?
Nej. Dine behov er vigtigere end vores. Vi er fleksible. Vi flytter på alle tidspunkter, også i weekend og efter normal arbejdstid.
Hvordan er mine ejendele forsikret under opbevaringen?
Det er din egen indboforsikring der dækker ved opbevaring.
Hvordan er jeg stillet, hvis mine ting bliver beskadiget under flytningen?

Dine ting er i sikre hænder hos os. Skulle uheldet mod alle forventninger være ude, så dækker vores forsikring alt.
Du kan læse om vores garantier, forsikring og en evt. godtgørelse her.

Kan I hjælpe med at afmontere/montere mine ejendele?
Ved små opgaver, kan vores flyttemænd sagtens hjælpe, ellers tilbyder vi også at sende en handyman med til flytningen.
Gør I også rent?
Vi har et tæt samarbejde med H.C. Andersens Rengøringsfirma, så vi kan sagtens hjælpe med at en rengøringsløsning.
Kan I hjælpe med maling?
Vi har et tæt samarbejder med H.C. Andersens Malerfirma, så hvis dine vægge, døre eller lignende trænger til en omgang, så hjælper vi gerne med at finde en løsning.
Tilbyder I opbevaring?
Vi tilbyder opbevaring på vores lagre i Odense og Vallensbæk. Ved store flytninger hvor opbevaringen er under en måned, er det uden merpris. Ring og få et uforpligtende tilbud, ved opbevaringer i længere tid.
Kan I hjælpe med udlandsflytninger?
Vi kan sagtens hjælpe dig hvis du står og skal flytte til udlandet eller skal flytte hjem til Danmark igen. Ved rejser uden for EU, kan vores udenlandske samarbejdspartnere også være meget behjælpelige ved f.eks. toldpapirer og andre nødvendige tilladelser.

Særligt for erhvervsflytninger

BLIVER IKKE VIST!
Kan I tilrettelægge flytningen, så den går mindst muligt ud over det daglige arbejde på vores arbejdsplads?

Ja. Vi er eksperter i flytte-koordinering, så selve flytningen forstyrrer mindst muligt. Vi er vant til at komme ud og pakke ned, også efter sædvanlig arbejdstid. Medarbejdernes daglige arbejde vil ikke blive unødigt påvirket.

Læs om vores erhvervsflytninger her.

Kan I køre vores gamle ting til genbrug eller destruering?
Ja sagtens. Hvis I har nogle ting I ønsker at skille jer af med, klarer vi det for jer.
Kan I opbevare vores ting hvis vi ikke kan flytte ind det nye sted med det samme?

Ja. H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder nogle af de bedste opbevaringslokaler, hvor sikkerhed er i højsædet. Vores opbevaringslokaler er både sikret med videoovervågning, mod fugt og ikke mindst mod skadedyr. Derudover stabler vi jeres ting forsvarligt, så de ikke tager skade under opbevaringen.
Det kan du læse mere om her.

Er det også muligt at hyre jer til intern flytning?

Ja. Det er en af vores ekspertiser. Udfyld kontaktformularen til højre eller ring til os på 28 88 88 80. Så giver vi gerne et helt uforpligtende tilbud.
I er også altid velkomne til at skrive på info@hc-a.dk.

Skal vi selv pakke kontoret ned, inden I kommer?

Kun hvis I foretrækker det sådan. I kan også få en færdig pakkepris, hvor vi står for nedpakningen, løft og transport. Det er helt op til jer, men vi anbefaler at lade os gøre det, da kontorartikler kan være skrøbelige og derfor skal pakkes korrekt.
Læs mere om vores ned- og udpakningsservices her.

Udlandet

BLIVER IKKE VIST!
Hvilke lande kan I hjælpe mig med at flytte til?

Vi hjælper dig gerne med at flytte til lande i hele Europa. Vores speciale er dog Tyskland og Sverige. Skal I flytte til andre verdensdele, så hjælper vi selvfølgelig også gerne der.
Læs mere om at flytte til udlandet her.

Er der noget, jeg skal være særlig opmærksom på, når mine ting skal flyttes til udlandet?

Der kan være forskellige ting, der kræver særlig opmærksomhed, når du flytter til udlandet. Vi styr på de forskellige regler og har mange udenlandske samarbejdspartnere. Flytter du til udlandet, er det derfor en rigtig god ide at samarbejde med H.C. Andersens Flyttefirma. Det vil kan spare dig mange penge og ikke mindst bekymringer.
Læs mere her.

Hvad koster en udlandsflytning typisk?
Det kommer helt an på hvor du skal flytte hen og hvor meget du skal have med. Kontakt os for et uforpligtende tilbud. Vi har gode, faste priser på langdistanceflytninger.
Benytter I kun danske flyttefolk, eller benytter I udenlandske samarbejdspartnere?
Vi har også internationale samarbejdspartnere. I Danmark vil du udelukkende komme til at samarbejde med vores danske flyttepersonale. Uden for Europa vil det være en af vores dygtige udenlandske flyttekoordinatorer, som vil hjælpe dig til rette.
Kan I hjælpe med toldpapirer og andre tilladelser, der kan være nødvendige, når man flytter til udlandet?

Ja. Vi og vores udenlandske samarbejdspartnere er meget behjælpelige med dette. Kontakt os på info@hc-a.dk eller ring på 28 88 88 80, så hjælper vi dig i gang med papirarbejdet.

Nedpakning

BLIVER IKKE VIST!
Kan I yde rådgivning om, hvordan jeg bedst pakker mine ting ned?

Ja, det kan vi. Vi giver hver uge gode flyttetips på vores Facebook-side og andre sociale medier. Men vi har også lavet videoer, hvor du kan se, hvordan du folder flyttekasserne, så de holder, nedpakning for virksomheder, eller hvordan du pakker dine bøger ned, så de ikke tager skade under flytningen.
Du kan også lade os stå for din ned- og udpakning. Det kan du læse mere om her.

Sælger I flyttekasser, så jeg kan pakke mine ting ned i solide materialer?

Ja, det gør vi. H.C. Andersens Flyttefirmas flyttekasser er nogle af de bedste og stærkeste, der findes. De kan indeholde helt op til 60 kg. pr. kasse mod de 20 kg, som ellers er det normale, hvis du køber kasserne hos et byggemarked eller lignende. Ud over flyttekasser kan du også købe andet flytteudstyr gennem os, såsom bølgepap, bobleplast, silkepapir og flyttetæpper. Du kan også vælge at leje udstyret af os. Det er den grønneste løsning, da vi i så fald kan genbruge udstyret, men det sparer også dig for en masse tid og besvær med at skaffe dig af med udstyret igen bagefter.
Læs mere om vores flyttekasser her.

Er det et krav, at mine ting er pakket ned, inden I starter flytning hos mig?
Nej, overhovedet ikke. Vi kan sagten pakke dine ting ned for dig. Vi er mestre i at pakke dine ejendele forsvarligt ned, så de ikke lider nogen overlast undervejs. Men hvis du foretrækker selv at pakke dine ejendele anbefaler vi at du markerer kasserne alt efter, hvilket rum de skal ind i. Så sørger vi for at dine ejendele befinder sig i de rigtige værelser fra start.
Hvad koster det at få jeres flyttefolk til at pakke mine ting ned?

Du kan få et fast tilbud på hele flytningen på forhånd, men ellers er ned- og udpakningen inkluderet i timeprisen.
Du kan tjekke vores priser her.

Jeg har nogle ting, jeg er særlig bekymret for. Kan I pakke dem, så de bliver ekstra godt beskyttet under transporten?

Ja selvfølgelig. Vi er eksperter på det område. Vi ved præcis, hvordan man pakker porcelæn, glas, TV, stereo og andre skrøbelige ting, så de er godt beskyttet. Du kan trygt overlader dine ejendele i vores hænder, så lider de ingen skade.
Læs mere om vores nedpakningsservice her.

Opbevaring

BLIVER IKKE VIST!
Kan I tilbyde opbevaring af mine ting, mens jeg venter på min nye bopæl?

Ja. H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder nogle af de bedste opbevaringslokaler, hvor sikkerhed er højeste prioritet. Vores opbevaringslokaler er videoovervåget og sikrede imod fugt og ikke mindst imod skadedyr. Derudover sørger vi for dine ejendele er forsvarligt placeret. Så de ikke er klemte og tager skade under opbevaringen, ligegyldigt hvor længe du ønsker at opbevare dem.
Læs mere her om dine opbevaringsmuligheder.

Hvordan er mine ting dækket, hvis de bliver ødelagt under opbevaring?

Dine ting er selvfølgelig i trygge hænder hos. Skulle noget uventet ske, dækker vores forsikring selvfølgelig alle skade på dine ejendele.
Læs mere om vores garantier her.

Kan I tilbyde opbevaring i container?

Ja. Vi kan bestille containeren til at stå uden for dit hus, hvis du fx skal have bygget om eller har fået vandskade. Containeropbevaring bliver brugt meget ofte.
Hvis containeren ikke kan stå på din egen ejendom anbefaler vi, at du i stedet opbevarer dine ejendele i et af vores opbevaringsrum.

Læs mere om dine opbevaringsmuligheder hos os her.

Kan der komme en ekstraregning, når mine ting ikke længere er opbevaret hos jer?

Nej. Vores priser er 100% gennemsigtige, og du vil aldrig komme til at betale mere end det, vi på forhånd er aftalt.
Læs om alle garantierne her, hvis du vil vide mere.

Er den opbevaring, I tilbyder, sikret mod tyveri, ildebrand og andre ulykker?

Ja da. Vores opbevaring er en af de allerbedste og mest sikre, der findes.
Læs om vores opbevaringsrum her.
Læs om vores garantier her.

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

28 88 88 80

info@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Skarpe priser på flytning

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma leverer vi markedets bedste service til markedets bedste priser. Vi ønsker at give vores kunder mest flytning for pengene og vi sørger altid for en god flytteoplevelse. Vi tilbyder både timepris og/eller faste priser, så du ikke skal bekymre dig om uforudsete udgifter. Tilmed opkræver vi aldrig ekstra gebyrer for kørsel - dette er altid en del af den samlede pris. 

      Du kan læse mere om hvad vores flyttemænd koster her. eller se priseksempler nedenfor.

      Studiebolig

      FAQ

      14 m2 1-værelses studielejlighed i stuen til kollegie på 1. sal i indre Kbh.

      • Afstand: 5 km
      • Indbo og møblement: Skab med glashylder – Halvandenmandsseng – Skrivebord med stol
      • Antal flyttekasser: 15

      2.200,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      Bæredygtighed

      92 m2 4-værelses lejlighed på 6. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 4. sal (uden elevator)

      • Afstand: 6 km
      • Indbo og møblement: En del skabsmoduler og kommoder – Stor hjørnesofa – En del løse genstande såsom lamper, puder og billeder
      • Antal flyttekasser: 50

      9.900,-

      inkl. moms

      Lejlighed

      distance flytning

      61 m2 2-værelses lejlighed på 3. sal (uden elevator) til 3-værelses lejlighed på 2. sal (uden elevator)

      • Afstand: 164 km (fra København til Odense)
      • Indbo og møblement: Nedtagning af lamper og skille reolsystem ad – Almindeligt indbo (senge, sofaer, kommoder, spisebord m.m.)
      • Antal flyttekasser: 30

      14.100,-

      inkl. moms

      Mange fordele ved at vælge H.C. Andersens Flyttefirma

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma er vi kendte for vores konkurrencedygtige og gennemsigtige priser. Dette er blot nogle af grundende til at lade os stå for din næste flytning.  

      Nogle af fordelene ved H.C. Andersens Flyttefirma A/S er:

      • Intet starttillæg
      • Intet weekendtillæg
      • Ingen kilometertæller
      • Intet indpakningstillæg
      • Tilpasset flytning i forhold til størrelse flyttebil og antal flyttemænd

      Hvis du leder efter prisen på en flyttemand, skal du bare klikke. her eller indhente et tilbud nedenfor.

      FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

      • Den bedste pris på markedet
      • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
      • Fuld garanti på kvaliteten
      • Fuld garanti på tiden
      • Tid til at læne sig tilbage og slappe af

      Uhørt højt serviceniveau

      Tid til at læne sig tilbage og slappe af.

      Rød truck - ikon til mødegaranti

      Mødegaranti

      Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt. Vi er der til den aftalte tid.
      Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

      Tidsgaranti

      Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med din flytning til den aftalte tid.

      Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

      Prisgaranti

      Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

      Rød thumbs - ikon til kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgaranti

      Kvalitetsgarantien er din sikring på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

      En flytning der kan betale sig

      Der er mange årsager til, at det sjældent kan betale sig at flytte selv fremfor at få professionelle flyttefolk til det.

      ofte stillede spørgsmål

      Derfor skal du lade en professionel gøre arbejdet

      Det kan være svært selv at nedpakke, løfte, flytte og pakke dine genstande ud, når du flytter. Samtidig er alle disse opgaver meget tidskrævende. Derfor har du brug for et engageret team af flyttefolk, som effektivt kan få din flytning overstået.

      Gør din flytning nem og overskuelig med hjælp fra et dygtigt flyttefirma.

      Vi er dit erfarne og professionelle flyttefirma, som altid er klar til at hjælpe med håndteringen af din flytning. H.C. Andersens Flyttefirma er til at stole på, og vi sætter en ære i at udføre flyttearbejdet for dig. Vi tilbyder både flytning af private hjem og virksomheder, og vi varetager alle former for flytteopgaver – store som små.

      Kontakt os på +45 28 88 88 80 og hør mere om, hvordan vi hjælper dig med din flytning. Og husk, hos os er et tilbud et fast tilbud, hvor prisen er til at forstå.

      Ring til os

      Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

      Åbningstider: 08:00-16:00

      28 88 88 80

      info@hc-a.dk

      Skriv til os

      Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.

      Skal vi ringe dig op?

      Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Hvad siger kunderne om vores flyttefirma?

      Scoren på Trustpilot siger 4,9 til H.C Andersens Flyttefirma, og selvom det ikke er perfekt, er vi meget tilfredse! Det betyder nemlig, at kunderne synes, at vi leverer en god service, er professionelle og tilbyder de rette løsninger. Vi vil altid gerne blive bedre til vores arbejde, så skriv endelig en anmeldelse af os, når din flytning er overstået. Enten på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker. Det vil vi værdsætte meget!

      Rigtig glad for samarbejdet

      Vi er rigtig glade for samarbejdet med H. C. Andersens Flyttefirma. De er meget fleksible, kommer til tiden og vigtigst af alt stiller de op med hjælpsomme og vellidte flyttemænd, der håndterer arbejdet professionelt. De yder et rigtig godt stykke arbejde i vores optik.

      Caroline Viskum

      UOVERTRUFFEN

      Vi er mere end tilfredse - Jeres ansatte er simpelthen SÅ søde og service mindede – nedpakning og selve flytningen forløb over al forventning. Inden de gik tilbød drengene at hjælpe os af med indpakningspapiret! Viser bare stort overskud og det sidste man husker om sin flytning - Bedre visitkort kan man ikke efterlade.

      Majbritt Pedersen

      Alt gik som aftalt

      Super god flytteservice, med friske og professionelle flyttefolk. Kan anbefales til at flytte hæve/sænke skriveborde og arkivskabe! Alt gik som aftalt og ingen klager eller brok fra flyttefolkene, som flyttede i over 10 timer. Vil bruge dette firma igen, da jeg var yderst tilfreds.

      Thomas Hansen

      Vi gør din flytning til en god oplevelse

      Når du bestiller en flytning hos H.C. Andersens Flyttefirma, er du altid garanteret en fast aftalt pris uden skjulte gebyrer og professionelle flyttemænd, der flytter dine ejendele effektivt og sikkert. Vi er til rådighed hele døgnet og på alle ugens dage.

      Du kan indhente et uforpligtende tilbud på din flytning via denne formular eller ved at udfylde felterne nedenfor. Du kan også bare kontakte os direkte.
      Du finder vores kontaktoplysninger her.

      Skal vi ringe dig op?

      Lad dig ikke nøjes med sjusk. Få specialister med udstyret og ekspertisen til at passe godt på dine ting, når du flytter.
      Giv os dit navn og dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis og uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

      Billede af Christian fra HCA til kontakt

        FÅ ET GRATIS TILBUD INDEN FOR 24 TIMER

        Få et uforpligtende tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.

          DANMARKS BEDSTE FLYTTEFIRMA

          Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

          Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste flyttefirma.

          Vi går utrolig meget op i kundetilfredshed, og vi giver os gerne lidt ekstra for at sikre dig den bedst mulige flytning med god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med til.

          FLYTNING TIL FASTE OG LAVE PRISER

          Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang. Du får den bedste flytning til en skarp pris og med vores dygtige flyttemænd.

          Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din flytteopgave, som var det vores egen.

          Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi en fast timepris. Vores stærke og friske flyttemænd er altid parate til at hjælpe dig, uanset tidspunkt og dag.

          Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv flyttemand.

          Kommunekort over hvilke områder vi dækker

          Områder vi dækker

          • Vi dækker altid områderne på kortet, som er markeret med grøn.
          • De områder som er beige dækker vi også, men vi anbefaler her, at du bruger et lokalt firma. Hvis det ikke er muligt, så vil vi gerne komme og udføre opgaven.
          • Der, hvor der er markeret med rødt, henviser vi til kun at bruge lokale firmaer.

          I H.C. Andersens Flyttefirma har vi valgt ikke at starte vores taxameter når vi kører hjemmefra. Der kan være trafikprop eller sket en ulykke, og det mener vi ikke, at du, som kunde, skal betale for.

          VI GØR DIN FLYTNING TIL EN GOD HISTORIE

          Vi yder gratis konsultation og vender altid tilbage inden for 24 timer. Du får altid høj service til en super pris!

          Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på + 45 28 88 88 80 eller skrive til info@hc-a.dk.

          FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

          • Den bedste pris på markedet
          • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
          • Fuld garanti på kvaliteten
          • Fuld garanti på tiden
          • Vejledning og gode råd