garantier

Du kan trygt overlade din flytning til os

Som en del af vores flytteservice er du altid dækket af en række garantier, der sikrer dig den bedst mulige oplevelse!

Maksimal kundetilfredshed

Over 700 perfekte anmeldelser

  1. Forside
  2.  » Garantier

Du er garanteret en tryg flytteoplevelse, når du vælger os

Hos H.C. Andersens flyttefirma sætter vi altid kvalitet og tryghed først, og vi går gerne skridtet videre for at sikre, at vores kunder får en god flytteoplevelse. Derfor er du også dækket af 4 stærke garantier, når du vælger os:

  • Mødegaranti
  • Tidsgaranti
  • Prisgaranti
  • Kvalitetsgaranti

Mødegarantien er din sikring på, at vi altid møder til den aftalte tid. Hvis der mod forventning opstår forsinkelser i vores ende, får du selvfølgelig afslag i prisen.
Læs mere om mødegarantien her.

Tidsgarantien er din garanti for, at flytningen sker til det aftalte tidspunkt. For hver dag vi bliver forsinkede med flytningen, får du et tilsvarende afslag i prisen.
Læs mere om tidsgarantien her.

Prisgarantien er din sikkerhed for, at der ikke sker ændringer i prisen i løbet af flytningen – med mindre der er tale om afslag i prisen. Dette kan forekomme, hvis vi ikke bliver færdige til tiden, eller bliver forsinkede i forhold til mødetidspunkter. Du kommer derfor aldrig til at betale mere end den pris, som vi aftaler fra start.
Læs om prisgarantien her.

Kvalitetsgarantien er vores løfte om, at vi altid leverer den højest mulige kvalitet i alle aspekter af vores arbejde. Du kan derfor trygt overlade din flytning til vores erfarne og kompetente flyttemænd.
Læs om kvalitetsgarantien her.

Du kan læse mere om de 4 garantier længere nede på siden, hvor du også finder information om de særlige regler, som gælder i forbindelse med aflysninger, samt information om vores kundeservice, bæredygtighed og hvad du skal gøre, hvis du ikke er tilfreds med vores arbejde.

Vi har garanti
Billede af Karsten fra HCA til kontakt

Ring til os

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

Åbningstider: 08:00-16:00

Beige telefon ikon

28 88 88 80

Beige pen ikon

info@hc-a.dk

Skriv til os

Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.


    Skal vi ringe dig op?

    Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

      Skarpe priser på flytning

      Hos H.C. Andersens Flyttefirma leverer vi markedets bedste service til markedets bedste priser. Vi ønsker at give vores kunder mest flytning for pengene og vi sørger altid for en god flytteoplevelse. Vi tilbyder både timepris og/eller faste priser, så du ikke skal bekymre dig om uforudsete udgifter. Tilmed opkræver vi aldrig ekstra gebyrer for kørsel - dette er altid en del af den samlede pris. 

      Du kan læse mere om hvad vores flyttemænd koster her. eller se priseksempler nedenfor.

      Vi gør din flytning til en god oplevelse

      Når du bestiller en flytning hos H.C. Andersens Flyttefirma, er du altid garanteret en fast aftalt pris uden skjulte gebyrer og professionelle flyttemænd, der flytter dine ejendele effektivt og sikkert. Vi er til rådighed hele døgnet og på alle ugens dage.

      Du kan indhente et uforpligtende tilbud på din flytning via denne formular eller ved at udfylde felterne nedenfor. Du kan også bare kontakte os direkte.
      Du finder vores kontaktoplysninger her.

      Skal vi ringe dig op?

      Lad dig ikke nøjes med sjusk. Få specialister med udstyret og ekspertisen til at passe godt på dine ting, når du flytter.
      Giv os dit navn og dit nummer, så kontakter vi dig med et gratis og uforpligtende tilbud inden for 24 timer.

      Billede af Christian fra HCA til kontakt

        FÅ ET GRATIS TILBUD INDEN FOR 24 TIMER

        Få et uforpligtende tilbud på dine præmisser. Udfyld kontaktformularen og bliv kontaktet.


          Uhørt højt serviceniveau

          Tid til at læne sig tilbage og slappe af.

          Rød truck - ikon til mødegaranti

          Mødegaranti

          Mødegarantien er vores løfte om, at du ikke skal vente unødigt. Vi er der til den aftalte tid.
          Rød kalender - ikon til depositumsgaranti

          Tidsgaranti

          Tidsgarantien er din sikring på, at vi bliver færdige med din flytning til den aftalte tid.

          Rød hånd med mønt - ikon til prisgaranti

          Prisgaranti

          Prisgarantien er din sikring på, at prisen ikke ændrer sig under arbejdet.

          Rød thumbs - ikon til kvalitetsgaranti

          Kvalitetsgaranti

          Kvalitetsgarantien er din sikring på den høje kvalitet af vores arbejde, arbejdsvilkår og service.

          Dine garantier

          Her finder du flere informationer om de 4 garantier, du er dækket af, hvad de betyder for din flytning, og hvordan du gør brug af dem, hvis det skulle blive nødvendigt.

          Mødegaranti - vi er der altid til tiden

          Vi har respekt for din tid, og derfor møder vi altid op på det aftalte tidspunkt. Skulle vores flyttemænd alligevel blive forsinkede i trafikken, på trods af at de er pålidelige og erfarne bilister, får du selvfølgelig afslag i den samlede pris for din flytning.

          30 minutters forsinkelse eller derover giver en prisnedsættelse på 500 kr.

          Adgang

          Det er vigtigt, at vores flyttemænd har adgang til de lokaler, der skal flyttes fra og til, så flytningen kan begynde rettidigt. Derfor er det nødvendigt, at du selv eller en anden er til stede til at lukke dem ind på det aftalte tidspunkt – medmindre de selvfølgelig har fået en nøgle på forhånd.

          Hvis flyttemændene ikke kan komme til at udføre deres arbejde indenfor 15 minutter af den aftalte tid, vil det påvirke din tidsgaranti.

          Læs mere om tidsgarantien her.

          Det er op til flyttemændene selv, og deres vurdering af situationen, om de vælger at vente i mere end 15 minutter efter det aftalte tidspunkt. Ender det med, at flyttemændene må gå igen uden at have kunnet udføre deres arbejde, betragter vi det som en aflysning fra din side.

          Læs mere om aflysning her.

          Tidsgaranti -vi er altid færdige til tiden

          Du er altid garanteret, at din flytning bliver færdig til den aftalte tid, uden at vi går på kompromis med kvaliteten af vores arbejde. Vores erfarne flyttemænd er dygtige til at vurdere, hvor lang tid en flytning vil tage. Hvis der mod forventning alligevel opstår komplikationer undervejs, som forsinker flytningen, får du afslag i prisen i form af dagbøder.

          For hver dag der går ud over den aftalte tid, slår vi 5 % af din pris, dog minimum 500 kr. Det vil sige, at hvis du skal have flyttet for mindre end 10.000 kr., får du minimumsbøden på 500 kr. pr. forsinket dag i stedet for 5 %.

          Minimumsbøden er der for, at du kan føle dig sikker på at være en prioritet for os og vores flyttemænd.

          Det er selvfølgelig ikke alle forsinkelser, som vores flyttemænd har indflydelse på, og derfor gælder der også enkelte undtagelser og forbehold i forhold til dagbøderne. Er det eksempelvis ydre omstændigheder, som forhindrer vores flyttemænd i at færdiggøre deres arbejde, medfører forsinkelsen ikke et afslag i prisen.

          Undtagelser og forbehold

          Selvom vores flyttemænd altid gør deres ypperste for at yde den bedste service og udføre arbejdet så effektivt som muligt, kan flytningen påvirkes af ydre årsager, som vi ikke har indflydelse på. Hvis der fx er begrænset adgang til arbejdsområdet, er vi nødt til at tage forbehold i forhold til tidsgarantien. Så hvis vores flyttemænd ikke har adgang til arbejdsområdet, medfører en evt. forsinkelse derfor ikke et nedslag i prisen.

          Har vores flyttemænd desuden mistanke om ulovligt udførte el-, gas- eller VVS-installationer, som udgør en risiko for flyttemændene under arbejdet, forbeholder vi os retten til at nægte at starte arbejdet, indtil installationerne er blevet påvist lovlige. Forsinkelser grundet ulovlige forhold er derfor også et forbehold i forhold til tidsgarantien og vil ikke medføre afslag i prisen.

          Har du brug for at påvise lovligheden af sådanne installationer i arbejdsområdet forud for eller under flytningen, kan du med fordel kontakte H.C. Andersens Elektriker eller H.C. Andersens VVS.

          Ved private flytninger

          For private flytninger kan ‘begrænset adgang’ også betyde, at eksempelvis din kat eller hund går frit rundt i arbejdsområdet. For at flyttemændene kan udføre deres arbejde professionelt og effektivt, er det vigtigt, at eventuelle dyr ikke går løst i arbejdsområdet – også selvom de er venlige og bare vil hilse på. Dyr kan nemt komme i vejen for flyttemændene, og i værste tilfælde kan det betyde, at enten flyttemændene eller dyret kan komme til skade. Vi opfordrer dig derfor til at holde alle dyr et andet sted, så længe flytningen står på.

          Prisgaranti - altid en fast pris uden grimme efterregninger

          Vi gør vores bedste for at sikre, at din flytning bliver en god historie. Det betyder også, at du gennem hele forløbet er sikret, at der ikke pludselig dukker ekstra udgifter op. Du er derfor garanteret, at den aftalte pris for flytningen ikke pludselig stiger. Skulle der dukke uforudsete udgifter op undervejs i flytningen, er det vores tab og ikke dit. Det eneste tilfælde, hvor prisen kan vokse, er hvis du selv ændrer planen for flytningen.

          Det vil sige, hvis du ændrer din ønskede flytning undervejs, fx fra uden nedpakning til med nedpakning, vil det koste ekstra.

          Hvis det derimod viser sig, at der holder en kran i vejen i en time, som gør, at vi ikke kan påbegynde flytning, så er det os, som dækker tabet. Du skal altså ikke betale mere end aftalt.

          Læs mere om vores priser her.

          Kvalitetsgaranti - når kun det bedste er godt nok

          Kvalitetsgarantien er vores løfte til dig om, at du altid er garanteret trygge kvalitetsflytninger og kundeservice ud over det sædvanlige. Vi har flere års erfaring med at flytte både for private samt større og mindre kontorer og domiciler. Så når du flytter med os, garanterer vi, at du bliver mødt af flyttemænd, som brænder for deres fag og ved, hvad de taler om.

          Da glade kunder er hjertet i H.C. Andersens Flyttefirma, er din tilfredshed vores primære fokus. Derfor modtager du altid en klar kontrakt på, hvilket arbejde vi udfører under din flytning. Under hele forløbet er du velkommen til at kontakte os, hvis der er noget, du er i tvivl om eller gerne vil have ændret.

          Fuld garanti på resultaterne af flytningen

          Hvis der mod al forventning opstår skader på dine ejendele eller ejendom undervejs i flytningen, er du altid garanteret en udbedring. Vi går meget op i kvaliteten af vores arbejde og i, at du oplever en god service af højeste kvalitet. Så skulle der opstå en situation, hvor du ikke er tilfreds med kvaliteten af det arbejde, vi udfører for dig, så ring til os på tlf. 28 88 88 80 eller skriv til info@hc-a.dk. Så tager vi hånd om situationen.

          Flyttefirmaet følger Dansk Møbeltransport Forenings betingelser, hvilket betyder, at du som kunde er i trygge hænder.

          Sunde arbejdsvilkår

          Vores kvalitetsgaranti dækker hele vejen rundt, hvilket betyder, at vi sikrer de bedste vilkår for både dig og vores flyttemænd. De er allesammen dækket af branchens overenskomster, og vi sørger for, at de har optimale arbejdsvilkår og det bedst mulige arbejdsmiljø.

          For at sikre din og vores flyttemænds sikkerhed benytter vi kun produkter, der er godkendte efter danske regler og af den højeste kvalitet. Dermed sikrer vi, at vi er både så effektive som muligt, samtidig med at vi passer på dine ting og vores flyttemænd.

          Lønningerne er også altid efter danske vilkår uafhængigt af, hvilken fagforening den enkelte flyttemand er medlem af.

          Dine ejendele er forsikret hos os

          Når du lægger dine ejendele i hænderne på andre folk i forbindelse med en flytning, er tryghed en af de vigtigste faktorer. Du skal kunne stole på, at dine møbler bliver håndteret forsvarligt og er ubeskadigede, når du modtager dem igen. Derfor bør du vælge et flyttefirma, som bygger på faglig ekspertise og troværdighed.

          Når du flytter med H.C. Andersens Flyttefirma, er du sikker på, at arbejdet bliver udført af professionelle og kompetente flyttemænd. Det gælder, uanset om det er en privatflytning eller en firmaflytning, og uanset om du skal flytte indenfor eller udenfor Danmarks grænser.
          Når du vælger at lade os klare din flytning, er du sikker på en så tryg logistik som overhovedet muligt. Vi yder altid den bedste, mest omhyggelige service og transporterer dine ejendele trygt til deres nye hjem, de nye erhvervslokaler eller til opbevaring i vores lager, hvis du har behov for det.

          Skulle uheldet alligevel være ude, er du som kunde hos os forsikret i henhold til forsikringsloven. Du skal bare huske at anmelde eventuelle skader senest 48 timer efter endt flytning.

          Du kan læse vores almindelige vilkår og betingelser her.

          Aflysninger

          Opstår der en situation, hvor du er nødt til at aflyse din flytning, har du mulighed for at aflyse i op til 48 timer før det aftalte tidspunkt, uden at det koster dig noget. Aflyser du en aftale senere end dette, kræver vi kompensation for den spildte tid.

          Aflyser du mindre end 48 timer før den planlagte flytning, kræver vi 40 % af det fulde beløb. Er der mindre end 24 timer til, kræver vi 80 %.

          Aflyser du pga. særlige omstændigheder, fx dødsfald eller særligt smitsomme sygdomme, må du gerne gøre os opmærksomme på det, når du aflyser. Aflysninger eller udsættelser er i disse tilfælde underlagt særlige regler i forhold til en evt. godtgørelse, som gør disse informationer vigtige i forhold til vurderingen af sagen.

          Vi aflyser aldrig en aftale med dig! Det kan dog ske, at vi bliver nødt til at flytte den, og i det tilfælde er vi naturligvis omfattet af de samme regler som dig.

          Vi gør altid vores ypperste for at opretholde vores aftaler, inklusive at hyre ekstra hjælp, hvis det er nødvendigt. Skulle det usandsynlige ske, og vi må flytte en aftale mindre end 48 timer inden det planlagte mødetidspunkt, får du et afslag i prisen på 40 %. Er der mindre end 24 timer til, får du et afslag på 80 %.

          Udsættelser pga. særlige omstændigheder, såsom fx trafikulykker eller ekstreme vejrforhold er også underlagt særlige regler i forhold til en evt. godtgørelse.

          Den bedste kundeservice i branchen

          Det vigtigste for os er, at du som kunde er glad og tilfreds, og at du får en god oplevelse, når du vælger os som dit flyttefirma. Derfor sætter vi også en ære i at fuldføre et godt stykke arbejde, som gør det nemt for dig at komme videre til din nye bolig. Og vi vil gøre alt for at din flytning bliver en god historie.

          For at opnå det, sætter vi kundetilfredshed i højsædet, og vi er altid glade, når du ringer til os. Tager vi den ikke med det samme, håber vi, at du vil lægge en besked, så vi kan ringe tilbage.

          For at sikre dig den gode oplevelse, er du altid dækket af vores garantier. Vi garanterer at når du vælger os som dit flyttefirma, modtager du et resultat, som du får glæde af langt ud i fremtiden. Det betyder også, at du kan føle dig tryg under hele processen, og at vi lytter til dine ønsker og respekterer din tid, ejendom og ejendele.

          Desuden er du, uanset de omstændigheder du kontakter os under, altid dækket af vores prisgaranti. Det vil sige, at den pris du får budt i starten, også er den pris, du betaler efter flytningen er færdiggjort. Medmindre selvfølgelig, at vi har slået noget af prisen, fordi vi ikke blev færdige til den aftalte tid. Det betyder, at alle overraskelser, som fx at der skal bruges flere flyttekasser, end vi havde regnet med, er dækket af os.

          Når vi er færdige med at flytte dine ting, og vores samarbejde har nået vejs ende, vil vi blive lykkelige over, om du gider at dele din gode oplevelse med os og vores andre kunder på Trustpilot eller Facebook.

          Herunder kan du læse nogle udtalelser fra et par af vores tilfredse kunder.

          Fleksible arbejdstider – vi flytter dine ting, når det passer dig

          Vi tilbyder flyttetransport til konkurrencedygtige priser og vi overholder altid de aftalte leveringstider. Vi er både professionelle og fleksible. Det betyder, at vi står klar til at flytte dine ting på lige det tidspunkt, der passer dig bedst.

          Ønsker du eksempelvis at undgå myldretidstrafikken, kan vi arrangere en flytning i weekenden eller efter, solen er gået ned.

          Vores transportmidler er altid i tip top stand. Derfor kan vi flytte alt, hvad du måtte eje. Uanset om du skal have flyttet rigtig meget eller har noget, der er meget tungt. Skal du efter transporten have samlet din bogreol eller dit spisebord, kan vores flyttefolk også give en hjælpende hånd der.

          Vi passer på dine ejendele, som var det vores egne

          Hvad enten du er privatkunde eller erhvervskunde, så behandler H.C. Andersens Flyttefirma dine ting, som var det vores egne. Vi transporterer dine ejendele forsvarligt, så du roligt kan overlade flytningen til os. Vi tilbyder også en forsvarlig ned- og udpakning af dine ting, så du ikke skal bekymre dig om dine ting før, under eller efter transporten, og vi sørger for omhyggeligt at pakke flyttebilen, så der tages mest mulig hensyn til dine ting. Det samme gælder naturligvis for pakningen af vores opbevaringsrum, hvis du har brug for midlertidig opbevaring af dine ting.

          Så uanset hvor tunge, skrøbelige eller dyrebare dine eller firmaets ejendele måtte være, kan du stole på, at H.C. Andersens Flyttefirma ved, hvordan det skal flyttes og opbevares. Vi ved præcis, hvordan dine vigtigste ejendele skal pakkes, transporteres og opbevares, så intet tager skade.

          Se mere om hvad vi tilbyder indenfor ned- og udpakning og opbevaring.

          Hvis du ikke er tilfreds

          Hvis du mod al forventning ikke er tilfreds med resultatet af vores arbejde, så ring til os på tlf. +45 28 88 88 80 eller send en mail direkte til info@hc-a.dk. Vi vil spørge dig om, hvad fejlen er, bede dig sende os en mail med et par fotos af den, og hvordan skaden er sket. Dine muligheder er at få fejlen udbedret eller at få økonomisk erstatning.
          Vi tager dog visse forbehold med hensyn til kompensationen afhængigt af omfanget af fejlen. Den skal være af en vis størrelse, før du kan blive økonomisk kompenseret for den.

          Det er altid vores mål, at alle vores kunder skal have en god oplevelse med vores service, så hvis du havde en skuffende start eller midte, går vi lige skridtet længere for at give dig en ekstra god slutning.

          Her har vi ikke nogen eksempler på skader vi dækker, da det er lidt kompliceret med skader. Vi sender en pakkeliste over, hvordan kunden skal pakke tingene. Er tingene ikke pakket ordentligt, og de ikke har bestilt os til at nedpakke, så dækker forsikringen ikke.

          Bæredygtighed - Verdensmålene hos H.C. Andersens Flyttefirma

          Vores branche forbinder man sjældent med bæredygtighed – men det er vi i gang med at lave om på!

          Vi mener, at alle skal tage ansvar og bidrage, så godt de kan for at sikre en mere grøn og bæredygtig fremtid. Derfor har vi i foråret 2020 taget første skridt på vejen mod selv at blive så bæredygtige som muligt.

          Væksthuset Rosendal & Co har udarbejdet en rapport til os, som har kigget alle vores aktiviteter gennem i krogene. Rapporten indeholder idéer til bæredygtige tiltag, som vi kan bruge til at reducere vores virksomheds negative påvirkning af miljø og klima. Vi har ydermere fået en handlingsplan for implementeringen af disse tiltag, så vi er sikret at komme i mål med vores vision.

          Rapporten er skrevet med udgangspunkt i FN’s 17 Verdensmål, der har til formål at sikre en bæredygtig udvikling på globalt plan, og ud af de 17 mål, har vi valgt at lægge fokus på særligt mål 8, Anstændige Jobs og Økonomisk Vækst, og 12, Ansvarligt Forbrug og Produktion.

          Mål 8 – Anstændige jobs og økonomisk vækst

          Mål 8 fokuserer på at fremme vedvarende, inklusiv og bæredygtig økonomisk vækst, fuld og produktiv beskæftigelse samt anstændigt arbejde til alle.

          Vi vil bidrage til dette, ved at stille krav til os selv, vores forhandlere og samarbejdspartnere. Vi mener bæredygtig udvikling er en nødvendighed, som ikke behøver at begrænse den økonomiske vækst, og at vi skal stå sammen for at sikre, at det bliver normalen.

          Delmål 8.4

          ’’Gradvist forbedre indtil 2030 den globale ressourceudnyttelse inden for forbrug og produktion, og forsøge at afkoble økonomisk vækst fra miljøforringelse, i overensstemmelse med den 10-årige Ramme for Programmer for Bæredygtig Forbrug- og Produktion, med de udviklede lande i spidsen.’’

          Vi agerer også indenfor social bæredygtighed og vil være med til at sikre job og uddannelse – særligt for unge. Derfor har vi både praktikanter, lærlinge og unge i aktivering. På den måde kan de gennemføre en uddannelse, få brugt deres kompetencer og få erhvervserfaring med i bagagen. De unge vil stå stærkere i fremtidige ansættelsessituationer på baggrund af de kompetencer, de tilegner sig hos os. Dermed er vi med til at støtte op om:

          Delmål 8.6

          ’’Inden 2020 skal andelen af unge, der ikke er i beskæftigelse eller under uddannelse væsentligt reduceres.’’

          Mål 12 – Ansvarligt forbrug og produktion

          Mål 12 har til formål at sikre bæredygtigt forbrug og forbrugsformer. Det handler altså om at reducere vores fodaftryk på naturen ved at ændre den måde, vi producerer og forbruger på.
          Vi ønsker at tage ansvar for den negative påvirkning af naturen, miljøet og klimaet, som er forbundet med vores ydelser.
          Her lægger vi særlig vægt på, hvordan vi kan reducere udledningen, der kommer fra vores transport.
          Et andet punkt vi har fokus på, er vores ressourceforbrug.
          Vi vil begrænse brugen af flyttekasser, pap og indpakningsmateriale mest muligt, men i særdeleshed sikre, at disse materialer stammer fra en bæredygtig produktion, og bliver afleveret til genanvendelse. Dermed er vi med til at støtte op om:

          Delmål 12.5

          ’’Inden 2030 skal affaldsmængden væsentligt reduceres gennem forebyggelse, reduktion, genvinding og genbrug.’’

          Vi ønsker desuden at bidrage til at reducere vores påvirkning i de dele af produktionskæden, vi ikke selv er ansvarlige for. Her er der især tale om at sikre bæredygtig indvinding af det pap, som vores flyttekasser er lavet af. Dermed er vi med til at støtte op om:

          Delmål 12.2

          ’’Inden 2030 skal der opnås en bæredygtig forvaltning og effektiv udnyttelse af naturressourcer.’’

          Nedenfor kan du læse om vores miljø- og klimapolitik, der fortæller konkret om vores arbejde med miljømæssig bæredygtighed. Herunder finder du information om vores vision, hvordan vi tager ansvar, hvad vi gør på nuværende tidspunkt og hvad vi arbejder hen imod.

          Miljø- og klimapolitik

          Vision

          Vi ønsker, at verden skal bevæge sig i en mere bæredygtig retning, og tager derfor hensyn til miljø og klima i vores egne aktiviteter.

          Vi har en vision om at være med til at sikre et ansvarligt ressourceforbrug, der sikrer naturressourcer til de kommende generationer.

          Ansvar

          Vi støtter op om FN’s Verdensmål nummer 8 og 12, der har til formål at skubbe verden i en mere bæredygtig retning.

          I vores virksomhed tager vi ansvar gennem vores indkøb, ydelser, brugen af vores udstyr. Vi sørger for, at sidstnævnte bliver bortskaffet korrekt for at sikre genanvendelse. På den måde, er vi med til at støtte op om at nedsætte ressourceforbruget – både for os og for vores kunder.

          Vi har en handlingsplan, der holder os op imod vores vision og sikrer, at vi kommer i mål. Den indeholder konkrete mål for implementering af bæredygtige tiltag, som sikrer, at vi løbende bevæger os i den rigtige retning.

          Dette gør vi ved at:

          • Indkøbe FSC-mærkede flyttekasser, som er fremstillet af 100 % genanvendt materiale
          • Udleje vores flyttekasser for at sikre, at disse bliver brugt så meget som muligt
          • Vejlede vores kunder til korrekt antal af flyttekasser og indpakningsmateriale, for at opnå så lille en affaldsmængde som muligt
          • Køre på genbrugsstationer for at sikre korrekt genanvendelse af materialer – både egne materialer og kunders
          • Have LED lys og sensorer installeret på vores lagre for at reducere strømforbruget
          • Have alt administrativt digitalt for at undgå unødig brug af papir
            Køre i biler med motorer, der udleder mindst muligt CO2

          Vi vil arbejde på:

          • At stille krav til vores leverandører om, at de skal have bæredygtighed implementeret i deres processer og/eller bruge miljørigtige produkter
          • At blive en del af Miljøvenlig Pakning, for at være med til at sprede budskabet om vigtigheden af ansvarligt forbrug
          • Indgå et samarbejde med en støtteorganisation, der bidrager til opretholdelse af træ som en bæredygtig ressource
          • At få en CO2-neutral hjemmeside, der vil nedsætte vores belastning af miljø og klima
          • At nedsætte vores strømforbrug ved at installere timere, sensorer og skifte til sparepærer på vores kontorer
          • At indkøbe el-biler, der kan bruges på de ture, hvor rækkevidden tillader det
          ALtid fuld garanti
          Billede af Karsten fra HCA til kontakt

          Ring til os

          Du er altid velkommen til at kontakte os på mail, eller direkte på vores telefonnummer.

          Åbningstider: 08:00-16:00

          Beige telefon ikon

          28 88 88 80

          Beige pen ikon

          info@hc-a.dk

          Skriv til os

          Du er altid velkommen til at skrive til os. Udfyld formularen, og så vender vi tilbage inden for 24 timer.


            Skal vi ringe dig op?

            Vi sidder altid klar ved telefonen til at assistere vores kunder. Udfyld formularen, og modtag et uforpligtende opkald fra os.

              Hvad siger kunderne om vores flyttefirma?

              Scoren på Trustpilot siger 4,9 til H.C Andersens Flyttefirma, og selvom det ikke er perfekt, er vi meget tilfredse! Det betyder nemlig, at kunderne synes, at vi leverer en god service, er professionelle og tilbyder de rette løsninger. Vi vil altid gerne blive bedre til vores arbejde, så skriv endelig en anmeldelse af os, når din flytning er overstået. Enten på Trustpilot, Facebook eller Anmeld Håndværker. Det vil vi værdsætte meget..

              De var flinke og imødekommende, og de arbejdede hårdt og hurtigt. Alt imens de på fineste vis passede godt på mine ting! Ikke en eneste af mine ejendele fik en skramme. Jeg giver mine varmeste anbefalinger😊☀️

              Signe Elise

              Fem Stjernet Anmeldelse

              Fantastisk service 🙏 Har brugt H.C Andersen flytte firma 2 gange nu. Begge gange har de været super gode. Kommer til tiden, arbejder effektivt og hårdt. Og så koster de ikke en bondegård som mange andre. Vil klart anbefale dem til andre ☺️

              Louise Nielsen

              Fem Stjernet Anmeldelse

              De varmeste anbefalinger herfra.
              God behandling og den bedste service fra start til slut.

              Er i dag flyttet fra Odense til Børkop, og de to gutter knoklede, men havde stadig tid til smil, gag&løjer og lidt ekstra hjælp.

              Paya Søberg

              Fem Stjernet Anmeldelse

              VI GØR DIN FLYTNING TIL EN GOD HISTORIE

              Vi yder gratis konsultation og vender altid tilbage inden for 24 timer. Du får altid høj service til en super pris!

              Har du nogle spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på + 45 28 88 88 80 eller skrive til info@hc-a.dk.

              FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

              • Den bedste pris på markedet
              • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
              • Fuld garanti på kvaliteten
              • Fuld garanti på tiden
              • Vejledning og gode råd

              DANMARKS BEDSTE FLYTTEFIRMA

              Du kan stole på vores virksomhed - vi overholder alle vores aftaler, og vi leverer altid til konkurrencedygtige priser. Vi udfører altid vores arbejde med et smil på læben, høje ambitioner og med et stort engagement.

              Det er derfor, vi mener, at vi er Danmarks bedste flyttefirma.

              Vi går utrolig meget op i kundetilfredshed, og vi giver os gerne lidt ekstra for at sikre dig den bedst mulige flytning med god service og til en ordentlig pris, som alle kan være med til.

              FLYTNING TIL FASTE OG LAVE PRISER

              Din tilfredshed er i højsædet hos os! Du skal have en god oplevelse hver gang. Du får den bedste flytning til en skarp pris og med vores dygtige flyttemænd.

              Vi giver dig altid en service i topklasse, og vi behandler din flytteopgave, som var det vores egen.

              Hos H.C. Andersens Flyttefirma tilbyder vi en fast timepris. Vores stærke og friske flyttemænd er altid parate til at hjælpe dig, uanset tidspunkt og dag.

              Kontakt os, hvis du ønsker en pålidelig og effektiv flyttemand.

              Mange fordele ved at vælge H.C. Andersens Flyttefirma

              Hos H.C. Andersens Flyttefirma er vi kendte for vores konkurrencedygtige og gennemsigtige priser. Dette er blot nogle af grundende til at lade os stå for din næste flytning.  

              Nogle af fordelene ved H.C. Andersens Flyttefirma A/S er:

              • Intet starttillæg
              • Ingen kilometertæller
              • Over 700 anmeldelser på trustpilot
              • 4,9 ud af 5 stjerner på trustpilot

              Hvis du leder efter prisen på en flyttemand, skal du bare klikke. her eller indhente et tilbud nedenfor.

              FOR AT DIN FLYTNING BLIVER EN GOD HISTORIE, FÅR DU:

              • Den bedste pris på markedet
              • Fuld garanti på at prisen ikke ændrer sig
              • Fuld garanti på kvaliteten
              • Fuld garanti på tiden
              • Tid til at læne sig tilbage og slappe af